Nu skal den prøves.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2013

merle2010

Tauf skriver:

Det får jeg også. Jeg syntes ikke de virker en skid. Jeg er steget til 50mg. Det virker heller ikke . Så nu prøver jeg det her.

Men prøv da at forhør dig om du også kan få en:-)

det er ikke fedt at stige i seroqel

jeg fik 600 mg til natten og 500 mg om morgenen, og jeg var en levende zombie

men var meget meget syg..

fik nozinan, eller truxal eller zyprexa til natten også....

kugledynen havde bedst effekt på mig og musicure...

håber kugeldynen virker godt på dig, så du slipper for alt det medicin.. knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

MyLove E

merle2010 skriver:

J

det er ikke fedt at stige i seroqel

jeg fik 600 mg til natten og 500 mg om morgenen, og jeg var en levende zombie

men var meget meget syg..

fik nozinan, eller truxal eller zyprexa til natten også....

kugledynen havde bedst effekt på mig og musicure...

håber kugeldynen virker godt på dig, så du slipper for alt det medicin.. knus

Jeg vil også meget gerne af med medicin.. Hvad er musicure ??
Har det også RIGTIG skidt for tiden..
Håber jeg begynder at sove bedre?!!!

Anmeld

6. april 2013

merle2010

Tauf skriver:

Jeg vil også meget gerne af med medicin.. Hvad er musicure ??
Har det også RIGTIG skidt for tiden..
Håber jeg begynder at sove bedre?!!!

musicure er afslappende musik med naturlyde... nogle Niels eje har lavet.. man kan købe dem på apoteket...

de bliver brugt meget på psykiatriske hospitaler, og virker fantastisk... jeg hørte dem konstant da jeg var indlagt... det kørte på repeat på radioen... og sygeplejeskerne tændte den, hvis den var slukket... det beroligede mig meget...

hvis den var HELT gal, lå jeg i kuglebad, med en speciel hovedpude med musicure indeni. det var fantastisk...

men elektrochok var det, der fik mig ud af den værste nedtur...

det hjalp virkelig.. men har så slettet et helt år af mit liv....

Anmeld

6. april 2013

MyLove E

merle2010 skriver:

musicure er afslappende musik med naturlyde... nogle Niels eje har lavet.. man kan købe dem på apoteket...

de bliver brugt meget på psykiatriske hospitaler, og virker fantastisk... jeg hørte dem konstant da jeg var indlagt... det kørte på repeat på radioen... og sygeplejeskerne tændte den, hvis den var slukket... det beroligede mig meget...

hvis den var HELT gal, lå jeg i kuglebad, med en speciel hovedpude med musicure indeni. det var fantastisk...

men elektrochok var det, der fik mig ud af den værste nedtur...

det hjalp virkelig.. men har så slettet et helt år af mit liv....

Tak for svar. Jeg er ked af du har haft det så skidt:-( Må jeg spørge hvor du har været indlagt og hvor længe??

Jeg har selv været indlagt i Viborg i små 4 uger.

Anmeld

6. april 2013

merle2010

Tauf skriver:

Tak for svar. Jeg er ked af du har haft det så skidt:-( Må jeg spørge hvor du har været indlagt og hvor længe??

Jeg har selv været indlagt i Viborg i små 4 uger.

ja self må du spørge...

og det skal du ikke være ked af, jeg er næsten rask igen og har det godt nu...og er lykkelig for at det ikke lykkedes mig at tage mit liv

jeg var indlagt i vordinborg på et psykiatrisk hospital.

først 2 mdr på den åbne og derefter 6 mdr på den lukkede... flyttede derefter på et opholdssted for unge psykisk syge og derefter i lejlighed...

har lært meget af mit sygdomsforløb, men er ked af alle arrene på mine arme efter cutting

Anmeld

6. april 2013

MyLove E

merle2010 skriver:

ja self må du spørge...

og det skal du ikke være ked af, jeg er næsten rask igen og har det godt nu...og er lykkelig for at det ikke lykkedes mig at tage mit liv

jeg var indlagt i vordinborg på et psykiatrisk hospital.

først 2 mdr på den åbne og derefter 6 mdr på den lukkede... flyttede derefter på et opholdssted for unge psykisk syge og derefter i lejlighed...

har lært meget af mit sygdomsforløb, men er ked af alle arrene på mine arme efter cutting

Du har været meget igennem. Jeg er ikke så langt ude . Men har godt nok tit lyst til bare at forsvinde og sige tak for denne gang.. Lige pt er jeg røget dybt ned. Jeg bliver nemt virkelig virkelig ked af det. Jeg er begyndt at melde fra til alt ting for jeg kan ikke holde til det.:-(:-(

Anmeld

6. april 2013

merle2010

Tauf skriver:

Du har været meget igennem. Jeg er ikke så langt ude . Men har godt nok tit lyst til bare at forsvinde og sige tak for denne gang.. Lige pt er jeg røget dybt ned. Jeg bliver nemt virkelig virkelig ked af det. Jeg er begyndt at melde fra til alt ting for jeg kan ikke holde til det.:-(:-(

får du antidepressiv medicin??? jeg har fået venlafaxin siden jeg blev syg... fik 300 mg om dagen dengang, nu får jeg 150 mg dagligt..

de holder mit humør oppe..

ellers er jeg begyndt at synge i gospelkor og lovsangsband, det betyder alverdens for mig...

men kugledyne, musicure og mennesker der forstår og respekterer dig...

sorter de mennesker fra der ikke er gode for dig, lad ingen træde på dig uden de får det at vide.. du er et ligeså godt menneske som alle andre....

der er lys forude, du skal række ud efter det og gribe det...

du kan altid skrive privat hvis du har brug for en snak.. knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.