Hvad ville du gøre/hvad gør du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. april 2013

Anonym trådstarter

Hej Piger..

Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal kringle den her, så håber i vil hjælpe..
Jeg vil rigtig gerne starte i motionscenter, MEN jeg ved jo ikke rigtig om min søn vil være med til det, er bange for at han vil være utilfreds hele tiden og ikke ligge selv i liften osv.. Men jeg finder jo ikke ud af det før jeg har prøvet det, men vil jo hellere ikke melde mig ind i et center og så finde ud af at det går bare ikke, så har jeg mistet omkring 750kr bare på det..

Så hvad gør i andre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

Hvem?

Anonym skriver:

Hej Piger..

Jeg vil rigtig gerne starte i motionscenter, MEN jeg ved jo ikke rigtig om min søn vil være med til det, er bange for at han vil være utilfreds hele tiden og ikke ligge selv i liften osv.. Men jeg finder jo ikke ud af det før jeg har prøvet det, men vil jo hellere ikke melde mig ind i et center og så finde ud af at det går bare ikke, så har jeg mistet omkring 750kr bare på det..

Så hvad gør i andre??

Der er ofte gratis prøvetimer i motionscentre, så det vel bare at prøve??

Anmeld

5. april 2013

optimistmor

tage ned i det motioscenter du søger og hør om du evt kan få et par prøvetimer fordelt på 1-2uger. eller evt købe enkelte dage/timer

Anmeld

5. april 2013

Anonym trådstarter

Hvem? skriver:

Der er ofte gratis prøvetimer i motionscentre, så det vel bare at prøve??

Problemet er bare at jeg aldrig har været i et motionscenter før, så kender slet ikke til at bruge alle deres maskiner og så'n, så skal jo nok ha noget hjælp, og det ved jeg ikke om man kan få til en prøve time?

Anmeld

5. april 2013

Anonym trådstarter

optimistmor skriver:

tage ned i det motioscenter du søger og hør om du evt kan få et par prøvetimer fordelt på 1-2uger. eller evt købe enkelte dage/timer

Se mit svar ovenfor..

Anmeld

5. april 2013

optimistmor

Anonym skriver:

Se mit svar ovenfor..

der skal stå instruktioner ved maskinerne ellers kan en uerfaren ødelægge sin krop og det skal motionscentrel erstatte hvis det er deres maskiner der er skyld i dette 

hvad jeg er fortalt fra motionscenter

Anmeld

5. april 2013

esioul

Anonym skriver:

Hej Piger..

Så hvad gør i andre??

Hvis det var mig tror jeg at jeg ville gå nogle lange ture med barnevognen i rask tempo. Men det er nok også fordi at når jeg træner, vil jeg fokusere 100% på det. Og det tror jeg ikke man kan hvis man har en utilfreds baby

Anmeld

5. april 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Hvis det var mig tror jeg at jeg ville gå nogle lange ture med barnevognen i rask tempo. Men det er nok også fordi at når jeg træner, vil jeg fokusere 100% på det. Og det tror jeg ikke man kan hvis man har en utilfreds baby

Det gør jeg allerede, men synes ikke det hjælper, og skal nok lave nogle øvelser for at få strammet min mave op, da jeg har fået ks, så har en hænge delle.. Svært og forklare..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.