Vand!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. juni 2009

Mira0911

Hvad siger jeres barn til at få vand udover MME, (Amning måske), Grød og Mos?

Hvad temperaturen på vandet i giver jeres barn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

Lise

Simon har altid været en knag til at drikke vand. Sidste sommer var vi i Toscana i juli, og der havde vi konstant en sutteflaske med frisk vand i, som han kunne drikke af - og så blev han også tilbudt i kop ved siden af.

Han har altid syntes det var sjovt at drikke vand af en almindelig vandflaske, så hvis der er varmt og han sveder en masse, og ikke vil drikke, så tager jeg bare en almindelig vandflaske frem, og så drikker han løs

Han har aldrig fået mme af kop. Til måltider har han bare fået vand. Da han var mindre fik han mme blandet i grøden mv., men altså kun vand i koppen (og alm. mælk).

Temperaturen er ligesom den jeg ville drikke selv. Koldt, men ikke for koldt...koldt som det der kommer ud af vandhanen.

Anmeld

26. juni 2009

Mira0911

Lise skriver:

Simon har altid været en knag til at drikke vand. Sidste sommer var vi i Toscana i juli, og der havde vi konstant en sutteflaske med frisk vand i, som han kunne drikke af - og så blev han også tilbudt i kop ved siden af.

Han har altid syntes det var sjovt at drikke vand af en almindelig vandflaske, så hvis der er varmt og han sveder en masse, og ikke vil drikke, så tager jeg bare en almindelig vandflaske frem, og så drikker han løs

Han har aldrig fået mme af kop. Til måltider har han bare fået vand. Da han var mindre fik han mme blandet i grøden mv., men altså kun vand i koppen (og alm. mælk).

Temperaturen er ligesom den jeg ville drikke selv. Koldt, men ikke for koldt...koldt som det der kommer ud af vandhanen.

Okey... Julie er kun 4½ mdr... Men ikke ret meget hun tager...

Anmeld

26. juni 2009

Valle81

Asta fik koget nedkølet vand  - men koldt var det ikke. Det var alm stuetemp:0)

Hun var ike den vilde drikker, men lidt i ny og næ:0)

Anmeld

26. juni 2009

Lise

Men hun får jo en masse væske igennem grød og amning/mme, så jeg tror ikke det er nødvendigt at hun drikker en masse ved siden af... I sommeren for tre år siden var vi også i Toscana, hvor min nevø på dengang 5 mdr var med. Han fik ikke noget udover amning... men i varmen skal man naturligvis være lidt opmærksom på det - men idet at maden til sådan en størrelse mest er flydende, så får hun sikkert nok

Anmeld

27. juni 2009

Vinker

Niklas Emil har altid været god til at drikke vand. Koppen fra Tupperware er bare super god!

I starten fik han afkogt vand i stuetemperatur. Nu får han det bare fra vandhanen.

Han drikker rigtig meget om aftenen lige inden han skal sove. Det er helt imponerende så meget vand han kan hælde i sig!

Anmeld

27. juni 2009

Bondepigen

Emma er osse rigtig god til at drikke. Hun har det osse altid varmt, gipsen gør det selvfølgelig heller ikke bedre.

Sjovt nok så drikker hun osse altid mest vand om aftenen... Måske skal hun have indhentet det hun ikke har gidet drikke i løbet af dagen, fordi der sker så meget andet spændende måske, hvem ved??!

Anmeld

3. juli 2009

Karo

Marcus drikker MEGET vand. Han drikker nok lidt over 1/4 liter om dagen. Det er bare kold vand fra vandhanen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.