Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så nåede vi så langt.. Jeg glemmer sgu at få taget de mavebilleder..Vægten siger +8kg og min bækkenløsning er ind imellem rigtig grum - men okay, jeg passer heller ikke så godt på mig selv som jeg nok burde Så det er ris til egen r*v..Vi har bestilt tid til hyggescanning d. 29. April - glæder mig til at se hende igen. I får et par billeder + min mave da jeg var lige så langt henne med Bella Elina.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ditte_Marie skriver: Så nåede vi så langt.. Jeg glemmer sgu at få taget de mavebilleder..Vægten siger +8kg og min bækkenløsning er ind imellem rigtig grum - men okay, jeg passer heller ikke så godt på mig selv som jeg nok burde Så det er ris til egen r*v..Vi har bestilt tid til hyggescanning d. 29. April - glæder mig til at se hende igen. I får et par billeder + min mave da jeg var lige så langt henne med Bella Elina.
Wauw, en flot mave og mega flot, kraftigt hår - extensions eller naturligt? Siden jeg blev gravid er der ikke meget kraft i mit hår, jeg fælder som en hund
emmagirl skriver: Wauw, en flot mave og mega flot, kraftigt hår - extensions eller naturligt? Siden jeg blev gravid er der ikke meget kraft i mit hår, jeg fælder som en hund
Såååå flot en mave du har.
Du er simpelthen den smukkeste gravide jeg nogensinde har set
MIWULA skriver: Såååå flot en mave du har.
khaleesi skriver: Du er simpelthen den smukkeste gravide jeg nogensinde har set
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128