Brudekjole til gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.736 visninger
21 svar
4 synes godt om
5. april 2013

Lotus86

Hej de damer,

Jeg skal giftes til oktober, det skal foregå på Sicilien og jeg vil på det tidspunkt være omkring 7 måneder henne, leder ikke efter et kæmpe skrud, men en mere diskret lang en, der passer til et afslappet romantisk bryllup, og som ikke har mange lag så jeg dør af varme Har ledt og ledt, men kan intet finde, kan i hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

Team Putte

Hej de damer,

Jeg skal giftes til oktober, det skal foregå på Sicilien og jeg vil på det tidspunkt være omkring 7 måneder henne, leder ikke efter et kæmpe skrud, men en mere diskret lang en, der passer til et afslappet romantisk bryllup, og som ikke har mange lag så jeg dør af varme Har ledt og ledt, men kan intet finde, kan i hjælpe?

Lyder romantisk! på stranden med bare tæer og tropiske blomster  i det løse hår der leger i vinden? 

Anmeld

5. april 2013

Lotus86

Team Putte skriver:

Lyder romantisk! på stranden med bare tæer og tropiske blomster  i det løse hår der leger i vinden? 

Ja det er lidt sådan jeg forestiller det Dog skal vi ikke vies på stranden, men i en gammel rustik kirke

Anmeld

5. april 2013

Hvem?

Lotus86 skriver:

Hej de damer,

Måske denne stil, den er da fiiiin:

http://www.tiffanyrose.com/maternity/clothing/ALYSL/Alya-Silk-Maternity-Bridal-Gown-(Long).html

Anmeld

5. april 2013

Kris89

Lotus86 skriver:

Hej de damer,

http://www.party-line.dk/

Anmeld

5. april 2013

Sørens

Lotus86 skriver:

Hej de damer,

Jeg havde en fin silkekjole på (var dog ikke gravid, men havde lidt mave) Det var sindssygt varmt og silken var dejlig kølig!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. april 2013

Lotus86

Hvem? skriver:

Måske denne stil, den er da fiiiin:

http://www.tiffanyrose.com/maternity/clothing/ALYSL/Alya-Silk-Maternity-Bridal-Gown-(Long).html

Wow, der er mange fine, der vil jeg helt sikkert lurer lidt rundt Tak.

Anmeld

5. april 2013

Lotus86

5. april 2013

Lotus86

Sørens skriver:

Jeg havde en fin silkekjole på (var dog ikke gravid, men havde lidt mave) Det var sindssygt varmt og silken var dejlig kølig!

Hvor er den bare super fin, det kunne sagtens være noget i den stil. Hvor har du købt den henne?

Anmeld

5. april 2013

Hvem?

Lotus86 skriver:

Wow, der er mange fine, der vil jeg helt sikkert lurer lidt rundt Tak.

Der er sindsyg mange flotte - ellers mener jeg også "alm." brudeforretninger såsom Lilly har brudekjoler til gravide

Og tillykke, forresten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.