Sp besøg ,,, Alexander 11 uger ,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. juni 2009

Mca<3

Alex vejer nu 7.5 kg og er 67.5 lang ..

2 tænder er rigtigt nok på vej i undermunden

Han vender nu både fra mave til ryg og fra ryg til mave ..

Vi aftalte at jeg selv starter op på grød når han er 41/2 måned

Rigtig stor og fin dreng ,, Dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

Mira0911

Hvor er han fin... Så havde jeg ret med de tænder...
Julie er bare micro i forhold til din søn...

Anmeld

26. juni 2009

Mca<3

Dutte84 skriver:

Hvor er han fin... Så havde jeg ret med de tænder...
Julie er bare micro i forhold til din søn...

Jep du er sgu klog  Ærligt har aldrig oplevet det før ,, at de får tænder så tidligt .. Hi hi pinligt for mig ...    Ja han er en stor gut altså ,,,,, 

Anmeld

26. juni 2009

Misjelle

Tanja.. skriver:

Dejlig stor dreng du har, det bliver spændene hvad han siger til mos/grød . Her er vi også med på team mikro hehe

knus herfra

Anmeld

26. juni 2009

Mca<3

Misjelle skriver:

Dejlig stor dreng du har, det bliver spændene hvad han siger til mos/grød . Her er vi også med på team mikro hehe

knus herfra

Ja han er   Der er så reelt 2 mdr til hun syntes vi skal starte op på grød .

Hun siger at det ikke er godt at starte på ske mad før pga synke refleksen , den fungerer ikke optimalt før de er 4 1/2 md ??? Der er mange delte meninger om det syntes jeg ,,,

Anmeld

26. juni 2009

Misjelle

Tanja.. skriver:

Ja han er   Der er så reelt 2 mdr til hun syntes vi skal starte op på grød .

Hun siger at det ikke er godt at starte på ske mad før pga synke refleksen , den fungerer ikke optimalt før de er 4 1/2 md ??? Der er mange delte meninger om det syntes jeg ,,,

Ja det er nogle gange svært hvad man skal tænke og tro . Linus er jo lige blevet 4 mdr. ... jeg regner ikke med at starte op med mos/grød før han er 5 mdr. medmindre han begynder at vise tegn så som at blive ekstra sulten "spise med når vi spiser" (åbne munden).
Tror det vigtigeste er man følger sin intuition, i de fleste tilfælde er det mor der ved bedst når det kommer til ens barn. For nogen er det rigtigt at starte tidligt og for andre senere. Her holder vi lidt igen, selvom moderen jo glæder sig til at opleve sit lille grødhovede hehe . Føler bare at han endnu er tilfreds nok med det han får, så det bliver nok omkring de 5 mdr.

knus

Anmeld

26. juni 2009

Mca<3

Misjelle skriver:

Ja det er nogle gange svært hvad man skal tænke og tro . Linus er jo lige blevet 4 mdr. ... jeg regner ikke med at starte op med mos/grød før han er 5 mdr. medmindre han begynder at vise tegn så som at blive ekstra sulten "spise med når vi spiser" (åbne munden).
Tror det vigtigeste er man følger sin intuition, i de fleste tilfælde er det mor der ved bedst når det kommer til ens barn. For nogen er det rigtigt at starte tidligt og for andre senere. Her holder vi lidt igen, selvom moderen jo glæder sig til at opleve sit lille grødhovede hehe . Føler bare at han endnu er tilfreds nok med det han får, så det bliver nok omkring de 5 mdr.

knus

Præcis  Det er lige netop sådan jeg også har det ,, Hvis de kan klare sig på det de får så er det fint nok så længe det er muligt , Men under alle omst. syntes hun man skulle vente til de er 4 1/2 måned ,, Jeg ville også gerne vente til han er 5-6 mdr men det bliver nok svært at mætte ham fordi han er så stor ,,

Anmeld

26. juni 2009

Mira0911

Tanja.. skriver:

Jep du er sgu klog  Ærligt har aldrig oplevet det før ,, at de får tænder så tidligt .. Hi hi pinligt for mig ...   Ja han er en stor gut altså ,,,,, 

Det skal du slet ikke være pinlig over...

Anmeld

26. juni 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Tanja.. skriver:

Det er en dejlig stor dreng du har fået

Vildt, at han allerede har 2 tænder på vej. Det må man sige er meget tidligt.

Anmeld

27. juni 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Det er en dejlig stor dreng du har fået

Vildt, at han allerede har 2 tænder på vej. Det må man sige er meget tidligt.

Ja det er helt vildt ,, Troede heller ikke selv på det da jeg så dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.