Gambia

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. april 2013

PernilleogLouis

Overvejer at tag til Gambia til vinter med min søn.. Har aldrig været der så er helt lost..

Er det børnevenligt - hvor længe skal vi være afsted (tænker 2 el 3 uger) og steder noegn kan anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

Rødhætte

Overvejer at tag til Gambia til vinter med min søn.. Har aldrig været der så er helt lost..

Er det børnevenligt - hvor længe skal vi være afsted (tænker 2 el 3 uger) og steder noegn kan anbefale?

Jeg har været i gambia, men det er mange år siden. Jeg var selv 11 år og husker det som en super god ferie med masser af sol, og søde mennesker. Men du skal ikke tage der til hvis du forvente, at se en masse vilde dyr for så skal du længere ind i Afrika. 

Vi var afsted 10 dage og det var passende..

Anmeld

5. april 2013

PernilleogLouis

Rødhætte skriver:

Jeg har været i gambia, men det er mange år siden. Jeg var selv 11 år og husker det som en super god ferie med masser af sol, og søde mennesker. Men du skal ikke tage der til hvis du forvente, at se en masse vilde dyr for så skal du længere ind i Afrika. 

Vi var afsted 10 dage og det var passende..

Hmm havde måske tænkt vi ku se lidt ville faktisl også helst afsted i 3 uger men det lyder til det blir for længe i gambia 

Anmeld

5. april 2013

Rødhætte

PernilleogLouis skriver:

Hmm havde måske tænkt vi ku se lidt ville faktisl også helst afsted i 3 uger men det lyder til det blir for længe i gambia 

Hvis I gerne vil se en masse, så tror jeg I skal vælge et land som ligger længere inde 

Anmeld

5. april 2013

PernilleogLouis

Rødhætte skriver:

Hvis I gerne vil se en masse, så tror jeg I skal vælge et land som ligger længere inde 

Super vil lige se på hvad der er af muligheder tak

Anmeld

5. april 2013

Rødhætte

PernilleogLouis skriver:

Super vil lige se på hvad der er af muligheder tak

Var så lidt. God rejse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.