skøn scanning i går

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2013

Diana2013

BigHope13 skriver:

så kom vi endelig til scanning igår(9+5), efter tre ugers ventetid på at finde ud af om der så var en eller to derinde,.

Men
DER VAR EN
og en meget fin lille en,

Nææ hvor var det bare skægt at se, han startede med at scanne og jeg fik et helt chok da jeg så hvor stor den var blevet, den lagde helt stille og blev målt til 2,7 cm. så tjekke han hjerte og navlesnoren som pulserede fint derud af.
Så blev der taget en gennemscanning af resten af livmoderen for at se om der stadig var en ekstra hule/sæk endnu, men der var intet at se, så det må forblive et mysterium
da han så kommer tilbage til bebsen er der liv og glade dage, sikke en fest der blev holdt og kunne ikke lade være med at le og så hang den ene tåre efter den anden ellers ud af øjenkrogen
Fik en meget grundig gennemgang af fostret, først viste han mig arme, ben, knæ, albuer, de små fødder og fingerne, en lille mavesæk, og en lille urinblære, rygsøjlen og så zoomet han ind på overkroppen og så kunne man ellers se hvordan de små fingere bevægede sig.
Den er kun knap 3 cm, det jo for vildt

hvor er jeg bare lykkelig, det er så fantastisk hvor meget kærlighed der kan komme til sådan en lille alien
nu glæder jeg mig endnu mere til NF den 23 hvor farmanden også kan komme ind og se den bevæge sig, for det er da godt nok den vildeste følelse ever

til sidst et lille billede

og rigtig god weekend til jer alle

Nuurh hvor er det et skønt billede mange gange tillykke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

BigHope13

DianaBaastrup skriver:

Nuurh hvor er det et skønt billede mange gange tillykke 

ja synes også det et rigtig fint, Tusind tak

Anmeld

7. april 2013

et-ønske

BigHope13 skriver:

så kom vi endelig til scanning igår(9+5), efter tre ugers ventetid på at finde ud af om der så var en eller to derinde,.

Men
DER VAR EN
og en meget fin lille en,

Nææ hvor var det bare skægt at se, han startede med at scanne og jeg fik et helt chok da jeg så hvor stor den var blevet, den lagde helt stille og blev målt til 2,7 cm. så tjekke han hjerte og navlesnoren som pulserede fint derud af.
Så blev der taget en gennemscanning af resten af livmoderen for at se om der stadig var en ekstra hule/sæk endnu, men der var intet at se, så det må forblive et mysterium
da han så kommer tilbage til bebsen er der liv og glade dage, sikke en fest der blev holdt og kunne ikke lade være med at le og så hang den ene tåre efter den anden ellers ud af øjenkrogen
Fik en meget grundig gennemgang af fostret, først viste han mig arme, ben, knæ, albuer, de små fødder og fingerne, en lille mavesæk, og en lille urinblære, rygsøjlen og så zoomet han ind på overkroppen og så kunne man ellers se hvordan de små fingere bevægede sig.
Den er kun knap 3 cm, det jo for vildt

hvor er jeg bare lykkelig, det er så fantastisk hvor meget kærlighed der kan komme til sådan en lille alien
nu glæder jeg mig endnu mere til NF den 23 hvor farmanden også kan komme ind og se den bevæge sig, for det er da godt nok den vildeste følelse ever

til sidst et lille billede

og rigtig god weekend til jer alle

Yay sikke da en lækker lille bebs
Jeg kan virkelig godt forstå at du er lykkelig

Anmeld

7. april 2013

BigHope13

babywish13 skriver:

Yay sikke da en lækker lille bebs
Jeg kan virkelig godt forstå at du er lykkelig

Tusind tak søde, synes også selv den er total rute og glæder mig som tosset til at se den lille bebs igen om lidt over to uger til nf.
Ja Ihhh hvor er det skønt at være i ren lykke ekstase

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.