Hvilken tablet skal vi købe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Tablet

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.399 visninger
9 svar
1 synes godt om
5. april 2013

Sabsy

Hej piger

Min søn på snart tre år, skal have en tablet han kan hygge med, men hvilken?
Han kan finde ud af min tlf som er en Lumia (Windows system), min kærestes som er en Samsung (Android system) og hans fars som er en iPhone

Personligt er jeg IKKE fan af Apple men kom med bud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

Gittemor09

Sabsy skriver:

Hej piger

Han kan finde ud af min tlf som er en Lumia (Windows system), min kærestes som er en Samsung (Android system) og hans fars som er en iPhone

min datter og jeg har en ipad...

den er rigtig god, og super hurtig.. og rigtig god grafik... (det er fra fona)

min far har en tablet fra harald nyborg... den synes jeg til gengæld er rigtig langsom, og har knap så god grafik...

så jeg ville sige ipad

Anmeld

5. april 2013

LinLin

Vi har en alm. Ipad (2) og en ipad mini... De er super! Har heller aldrig været fan af apple, men fik min ipad i fødselsdagsgave og et par mdr efter gav manden mig også en iphone - så nu er jeg fan bruger faktisk aldrig min computer mere! Og mine drenge på 2 og 6 bruger dem også flittigt

Anmeld

5. april 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Sabsy skriver:

Hej piger

Er heller ikke den store "æble-fan"
Men hvis den er til din søn ville jeg nok købe en IPad, synes den er mere brugervenlig og at man kan få et lidt bedre udvalg af spil/apps som er af god kvalitet. Vi har en windows tab og en IPad mini og vores datter på 3 år bruger kun ipaden, men kender den også som sin egen baglomme og behøver sjældent hjælp

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

5. april 2013

klmf

Vi har købt en Acer Iconia til 995,- og er udmærket tilfredse - specielt med tanke på at den skal kunne være i hænderne på vores 3-årige

Anmeld

5. april 2013

roenlund

Asus, min søn på 2,5 bruger den meget

Anmeld

5. april 2013

Rødhætte

Jeg har stemt iPad. Jeg ELSKER den  Og min søn på 2 år har nemt ved at bruge den..

Anmeld

5. april 2013

Morgensol

Herhjemme har vi også iPad... Bella på 3 bruger den en gang imellem, hun har 100% styr på den! Hun taster selv låsekoden og finder sine spil.. Hu har brugt den siden hun var omkring 2 år gammel..

Jeg ville til hver en tid vælge iPad.. Brugervenligheden er i top, den er så simpel at bruge!

Anmeld

5. april 2013

MorDk

Jeg har en Samsung Galaxy 10.1 Tab2 ♥ Den er jeg super tilfreds med! Min søn bruger den også flittigt  ELSKER ANDROID! Man kan personliggøre det SÅ meget mere end med "ÆVLE-BÆVLE-PRODUKTERNE"

Anmeld

5. april 2013

optimistmor

Sabsy skriver:

Hej piger

intet negativt her. men har du røven fuld af penge så køb da en ipad

man skal jo regne med det en lille dreng og tingene kan gå i stykker.

gid jeg havde pengene til at kunne give min dreng dette og samtidig uden at være ked af hvis den skulle gå i stykker. jeg ville nok selv starte med det billigste af det billigste, hvis det endelig skulle være, med den risico der medfølger

jeg har selv en samsung galaxy 10,1 og kun engang imellem får den bette på 2,8lov at spille herpå. jeg købte min brugt da pengene ikke var til mere når jeg gerne ville have ordentlig kvalitet selv, nu den skulle bruges til andet end spil....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.