23+4 med lille Valdemar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.104 visninger
8 svar
3 synes godt om
5. april 2013

Melanie Bjerre

Så nåede vi så langt.. Uha hvor er det bare helt fantastisk at være gravid, tiden går stærkt, maven vokser og lilleprinsen sparker livligt der ud af

Vi har endelig fundet ud af hvad han skal hedde, Valdemar Rasmus Ellekær Bjerre , det er da smukt  Både manden og jeg er rigtig vilde med det

Jeg er begyndt at bygge rede, vi har fået ny lejlighed og et værelse til Valdemar og endda en lille have

Håber i har det ligså fantastisk dejligt som jeg har  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

BigHope13

hvor lyder det bare fantastisk, og hyggeligt
Og hvor ser maven bare fin ud
og JA et super fint navn til prinsen

Anmeld

5. april 2013

Melanie Bjerre

BigHope13 skriver:

hvor lyder det bare fantastisk, og hyggeligt
Og hvor ser maven bare fin ud
og JA et super fint navn til prinsen

Mange tak, ja den vokser fint
ja det er et super fint navn, og kælenavnet et jo også super, Valde

Anmeld

5. april 2013

mommy1991

Melanie Bjerre skriver:

Så nåede vi så langt.. Uha hvor er det bare helt fantastisk at være gravid, tiden går stærkt, maven vokser og lilleprinsen sparker livligt der ud af

Vi har endelig fundet ud af hvad han skal hedde, Valdemar Rasmus Ellekær Bjerre , det er da smukt  Både manden og jeg er rigtig vilde med det

Jeg er begyndt at bygge rede, vi har fået ny lejlighed og et værelse til Valdemar og endda en lille have

Håber i har det ligså fantastisk dejligt som jeg har  

Sikke en fin mave Dejligt at alt går godt!! Valdemar er et rigtig sødt navn  

- Super flot tatovering også for øvrigt - spændende hvordan den kommer til at se ud, når maven bliver rigtig stor. Jeg er også selv spændt (har en tatovering på siden)

Anmeld

5. april 2013

Melanie Bjerre

emmagirl skriver:

Sikke en fin mave Dejligt at alt går godt!! Valdemar er et rigtig sødt navn  

- Super flot tatovering også for øvrigt - spændende hvordan den kommer til at se ud, når maven bliver rigtig stor. Jeg er også selv spændt (har en tatovering på siden)

Mange tak

Det er nemlig et super dejligt navn

Ja  det er virkelig spændende, mon mor og mandens mor har ingen stræk mærker haft så håber lidt det er genetisk og at jeg så ikke får nogen heller  Ja jeg har set din, den er rigtig fed, lad os håbe vi slipper

Anmeld

5. april 2013

mommy1991

Melanie Bjerre skriver:

Mange tak

Det er nemlig et super dejligt navn

Ja  det er virkelig spændende, mon mor og mandens mor har ingen stræk mærker haft så håber lidt det er genetisk og at jeg så ikke får nogen heller  Ja jeg har set din, den er rigtig fed, lad os håbe vi slipper

Hehe, mange tak

Ja, vi kan jo ikke andet end håbe - og skulle der komme et strækmærke eller to overlever vi nok også det Der kommer jo noget virkelig godt ud af det!!! 

Anmeld

5. april 2013

StudPsyk

Rigtig flot mave! Og sødt navn 

Anmeld

5. april 2013

Melanie Bjerre

emmagirl skriver:

Hehe, mange tak

Ja, vi kan jo ikke andet end håbe - og skulle der komme et strækmærke eller to overlever vi nok også det Der kommer jo noget virkelig godt ud af det!!! 

Ja det er jo det der gør,

Anmeld

6. april 2013

Nessie

Rigtig fin mave du har

Sødt navn til den lille mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.