sygdom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

282 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. april 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

vil lige høre jeg blev syg for nogen uger siden med meget dårlig mave ( diarre ) og mave kramper.

Nu de mave kramper godt nok stoppet, dog har jeg stadig meget dårlig mave og ondt i maven

Ved i om det kan skade eller påvirke bette pigen nu når det har stået på så længe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

Anonym trådstarter

Er der slet ikk nogen som har et bud

Anmeld

6. april 2013

Anonym trådstarter

6. april 2013

LMX

Anonym skriver:

Hej piger

vil lige høre jeg blev syg for nogen uger siden med meget dårlig mave ( diarre ) og mave kramper.

Nu de mave kramper godt nok stoppet, dog har jeg stadig meget dårlig mave og ondt i maven

Ved i om det kan skade eller påvirke bette pigen nu når det har stået på så længe?

Nej det burde ikke på nogen måde skade baby at du er syg. Kun hvis det er en af de der sygdomme som kan påvirke fosteret. Røde hunde, toxoplasmose osv...

Så ånd du bare lettet op

For øvrigt anbefales det at man tager Panodil hvis man har høj feber i længere tid da baby ikke kan li temp. forhøjelse.

Anmeld

6. april 2013

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Nej det burde ikke på nogen måde skade baby at du er syg. Kun hvis det er en af de der sygdomme som kan påvirke fosteret. Røde hunde, toxoplasmose osv...

Så ånd du bare lettet op

For øvrigt anbefales det at man tager Panodil hvis man har høj feber i længere tid da baby ikke kan li temp. forhøjelse.

Okay tak for svaret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.