åååååh neeeeej.. hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. april 2013

AnthonsMor

Ja jeg er lidt ude og skide nu!

Jeg havde pumpet mælk ud til min søn til natten, da han ellers meget gerne vil hænge ved brystet i 2 timer mindst, og det dur ikke om natten..
Sagen er den, at jeg stillede flasken til denne pumpe på bordet, med alt det tilhørende halløj på, og det væltede ned på gulvet, også er den lille "tut" der sidder på toppen til slangen fandme knækket af!!!

Jeg har købt den brugt af en veninde, så garantien er væk, og jeg kan umiddelbart ikke finde den på nettet mere..

ER DER NOGEN DER VED OM MAN STADIG KAN FÅ RESERVEDELE TIL DEN!?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

L&V

Martsbaby skriver:

Ja jeg er lidt ude og skide nu!

Jeg havde pumpet mælk ud til min søn til natten, da han ellers meget gerne vil hænge ved brystet i 2 timer mindst, og det dur ikke om natten..
Sagen er den, at jeg stillede flasken til denne pumpe på bordet, med alt det tilhørende halløj på, og det væltede ned på gulvet, også er den lille "tut" der sidder på toppen til slangen fandme knækket af!!!

Jeg har købt den brugt af en veninde, så garantien er væk, og jeg kan umiddelbart ikke finde den på nettet mere..

ER DER NOGEN DER VED OM MAN STADIG KAN FÅ RESERVEDELE TIL DEN!?

Prøv og ta den med ud i babysam eller ønskebørn og hør.. Mon ikke det kan fikse noget til dig

Anmeld

5. april 2013

AnthonsMor

Månsson skriver:

Prøv og ta den med ud i babysam eller ønskebørn og hør.. Mon ikke det kan fikse noget til dig

Ja der er næsten ikke andet for, er totalt grædefærdig, elskede den maskine! :O

Anmeld

5. april 2013

L&V

Martsbaby skriver:

Ja der er næsten ikke andet for, er totalt grædefærdig, elskede den maskine! :O

Det kan jeg godt forstå det er da os bare røv træls, men altså lige hva jeg kan se ligner det de modeller de stadig sælger og går det helt i ged har jeg en du godt må låne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.