Så springer jeg ud...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2013

Rikke2404

Stivdie skriver:

Ih tak! Og stort tillykke til dig også
Ja, det er lidt sjovt vi er lige langt! Det bliver da lidt skægt at følge Er også dit første barn? Er du plaget af diverse gener, eller er din graviditet forløbet smertefrit til nu? Jeg har været sygemeldt ff sidste to dage grundet kvalme og opkastninger

Tusind tak Og ja det syntes jeg også var lidt pudsigt! 

Ja, det er både mit og min kærestes første barn. Det var ikke planlagt, men vi glæder os nu da meget alligevel 

Altså lige inden jeg testede positiv, havde jeg total migrene, og feber. Troede jeg var ved at få influenza. Det gik så over efter en uges tid. Nu døjer jeg bare med kvalme. Især om morgenen. Nogen dage mere end andre. Men heldigvis uden opkast Og en smugle mens smerter.. Det er det  Hvad med dig? Og er det også dit første barn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

Stivdie

Rikke2404 skriver:

Tusind tak Og ja det syntes jeg også var lidt pudsigt! 

Ja, det er både mit og min kærestes første barn. Det var ikke planlagt, men vi glæder os nu da meget alligevel 

Altså lige inden jeg testede positiv, havde jeg total migrene, og feber. Troede jeg var ved at få influenza. Det gik så over efter en uges tid. Nu døjer jeg bare med kvalme. Især om morgenen. Nogen dage mere end andre. Men heldigvis uden opkast Og en smugle mens smerter.. Det er det  Hvad med dig? Og er det også dit første barn?

Det er også kærestens og mit første barn, og her har det været planlagt - vi har brugt 6 måneder på at lave den positive test
Håber snart jeg får det bedre, så jeg kan få den nødvendige næring ned til til peanut og jeg

Anmeld

5. april 2013

Rikke2404

Stivdie skriver:

Det er også kærestens og mit første barn, og her har det været planlagt - vi har brugt 6 måneder på at lave den positive test
Håber snart jeg får det bedre, så jeg kan få den nødvendige næring ned til til peanut og jeg

Det må vi håbe.. Det er så træls at gå og være dårlig 

Tja, man kan ikke ligefrem sige at det tog lang tid for os at teste positiv. Havde glemt at tage 2 piller i min pakke, og wupti - så stod jeg der.. Kom meget bag på os  Men sket er sket, og det bliver SÅ spændende!

Anmeld

9. april 2013

Babydrøm

Stivdie skriver:

som gravid!

Jeg står bag tråden: https://www.baby.dk/debat/211034pi1/proever-at-bliv e-gravid/man-tror-sku-man-har-taget-den-forkerte-t est---.aspx

Nu har vi været til scanning, og der er en fin lille peanut derinde havde det helt fint med hjerteblink og alting, så nu tør jeg godt offentliggøre det her

Terminen bliver til november, men jeg tror min læge har regnet forkert, for synes ikke helt, at det stemmer med, at jeg skulle være 7+6 i dag og have termin d. 10. november. Men nu ser vi, hvad de siger til NF om et par uger

Stort tillykke, fantastisk  

Anmeld

9. april 2013

Hailiesmom11

Stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.