Barnevogn i hjemmet før fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du have barnevogenen i dit hjem inden dit barn er blevet født?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.290 visninger
13 svar
10 synes godt om
5. april 2013

pcoramt

Ja altså sagen er den at jeg venter tvillinger og har derfor været på udkig efter den helt rigtig vogn og har endelig fundet den! altså de 3 modeller jeg gerne vil have er alle UDGÅET så det var altså noget med at handle hurtigt (og billigt) og nu står den altså i mit køkken!

så hvad ville i gøre? opbevare den et andet sted? eller bare beholde den der hjemme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

Valle81

Beholde den hjemme:0)

Jeg har haft min hjemme alle tre gange i laaaaaaaaaang tid inden. 1. og 2. gang købte vi på forhånd, 3. gang gav sig selv, da vi havde den fra nummer 2:0)

Er slet ikke overtroisk på de med børn.

Her er sengene redt, tøjet vasket, barnevogn gjort klar, vuggen samlet osv. længe inden ankomst:0)

Anmeld

5. april 2013

pcoramt

Valle81 skriver:

Beholde den hjemme:0)

Jeg har haft min hjemme alle tre gange i laaaaaaaaaang tid inden. 1. og 2. gang købte vi på forhånd, 3. gang gav sig selv, da vi havde den fra nummer 2:0)

Er slet ikke overtroisk på de med børn.

Her er sengene redt, tøjet vasket, barnevogn gjort klar, vuggen samlet osv. længe inden ankomst:0)

super! jeg tænker nemlig det samme! og især fordi jeg kun er i uge 14.. men altså jeg har fået den vogn jeg vil have og så har jeg samtidig sparet 4500 kr!

Anmeld

5. april 2013

Stjerneskud

Jeg købte en barnevogn brugt da jeg var 6 uger henne. Jeg satte den op på loftet. Nu er den altså taget ned sammen med alle de andre og gjort rent.

Anmeld

5. april 2013

Billemyre

Ja, så absolut!

Kan ikke se meningen med at holde liv i overtroen..

Anmeld

5. april 2013

LilleChelle

Jeg tror heller ikke på at det bringer uheld. 

- Jeg er anlagt sådan at jeg gerne vil have tingene på plads lang tid i forvejen, så jeg ikke lige pludselig står og mangler noget. 

Så her blev den gjort klar i weekenden op til Efterårsferien, og kom hjem til os om mandagen, jeg fødte om lørdagen. 
^behøver jeg sige at jeg havde det meget dårligt over at den ikke var hjemme før. 

Anmeld

5. april 2013

lycly

Vi får vores barnevogn en uge før jeg skal have ks, så vi stiller den ved mine forældre indtil da. Jeg er total overtroisk lige med barnevognen, så den kommer ikke hjem før lillemanden gør

Anmeld

5. april 2013

Koen.

Første gang stod den hos svigerne da de er total overtroiske på det punkt, 2 gang havde vi den jo og da der kun er to år imellem ungerne brugte vi den jo stadig

Så jeg ville beholde den hjemme

Anmeld

5. april 2013

Kay

vores stod hos mine forældre... og der stod den længe... (fra februar til august) da vi også valgte at købe en udgået vogn men vi havde ik plads til den og jeg havde det ik godt med at havde den hjemme... så den stod der hjemme indtil jeg havde født

Anmeld

5. april 2013

Troldemommi

Det er jo ren overtro og det er jeg ikke, så da babysam havde fået vores barnevogn hjem så hentede vi den og så stod den i vores gang og pyntede indtil Johanne kom ud til os

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.