Hvad siger I til en præsentationsrunde? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2013

ønskebørn74

Hej alle :-)

Jeg hedder Bettina og er 22 år gammel, jeg venter mit første barn sammen med min kæreste gennem 4 år :-) Det var ikke planlagt at jeg skulle være gravid, men bestemt ikke uønsket :-)

Jeg har lige været til nf scanning og terminen blev sat til d. 24/12 :-)

Hvelkommen til og tillykke.. Venter tvillinger og har termin d. 23/12.. Så vi kommer da til at følges... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2013

Bettina90

ms86 skriver:

velkommen til og tillykke..  jeg har termin d.25/12 - synes det er lidt spændende med termin så tæt på juleaften,  lidt for at ramme uden om juledagene og nytårsaften, men nu må vi se hvad der sker

Tusind tak :-) Satser også lidt på ikke at ramme juledagene, specielt juleaften ;-)

Anmeld

23. juni 2013

Bettina90

ønskebarn74 skriver:

Hvelkommen til og tillykke.. Venter tvillinger og har termin d. 23/12.. Så vi kommer da til at følges... 

Ja, det må man sige. Og ej hvor spændende med tvillinger, stort tillykke :-)

Anmeld

16. juli 2013

Nanna Louise

Hej alle.

Jeg hedder Nanna, jeg er 27 år. Og vi venter vores første fælles barn d. 29. December. 

(Måske det ender med jeg skulle have været i januar 2014 gruppen 

Jeg bor i Hellerup sammen med min kæreste, og på deltid hans barn på snart 4 år.

Gæder mig til at følge gruppen herinde. 

Anmeld

16. juli 2013

Nullermor

Hej

Jeg hedder Mette, er 27 år og venter vores andet barn d.16 december

Jeg bor på sydsjælland lidt udenfor Herlufmagle (mellem Ringsted og Næstved) sammen med min kæreste André på 32, vores datter Freyja på 2 et halvt år og så har vi en dejlig hund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.