Skal vi lave en "gå for hjertet" gruppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
3 svar
1 synes godt om
4. april 2013

kirsti

Jeg har, og bruger, gå for hjertet app' en og tænkte det kunne være sjovt at lave en baby.dk gruppe derinde!

Hvad siger i nogen der er friske hvis jeg opretter en gruppe til os?

Vi kan også lave to hold herinde og konkurrere mod hinanden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

Frejsmor

Jeg er ikke lige bekendt med den app, så du må liige forklare hvad det går ud på.. Noget med at gå, eller?

Anmeld

5. april 2013

Kløver

Jeg vil gerne høre mere, men da jeg har dårlig hofte må det for mit vedkommende endelig ikke blive konkurrence, vil gå alt det jeg kan, de gode dage, men har begrænset gangdistance men vil meget gerne være med

Anmeld

5. april 2013

kirsti

Det er Becel og hjerteforeningen der hele 2013 kører en kampagne for at samle penge til forskning i kvinders hjertesygdomme.

For hver km der gåes donere Becel 1kr til forskningen. Becel garantere en donation på på 250.000kr men der kan samles helt op til 500.000kr så hvis der til sammen gåes f.eks 350.000km i år så er det det beløb der doneres!

det kan bestemt bare være for sjov og måske lidt ekstra motivation for at få lidt mere motion end man plejer!

jeg har haft den tændt de to sidste dage hvor jeg har hevet drengene med i skoven og det gav omkring 5km = 5kr til projektet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.