førstegangsfødende. hvornår fødte i og hvilke tegn var der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2013

K&S

1990h skriver:

Ja alle har jo været første gangs fødende hvad enden de har 1-2børn

Fødsler efter uge 37+ hvornår fødte i så?

Og.hvilke tegn viste jeres krop jer op til? Kunne i mærke forandringen?

Knus

Jeg fødte 38+0 og jeg mærkede ingen tegn på fødsel, før vandet gik 37+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

Hailiesmom11

Jeg havde i de to dage op til fødslen af vores datter det som om jeg skulle til at være syg... dagen før altså 40+4 gik forvandet og om morgenen 40+5 startede veerne kl 6.30 vores datter er født 17.46

Anmeld

4. april 2013

Tip!

1990h skriver:

Okay her gik jeg og troede at chancen for at gå over tid var rimelig stor som første gangs fødende men kan da se at det sagtens kan ske før tid

Jeg havde heller ikke forventet at han ville komme så tidligt, men skidt.. Han kom lige den dag han ville  

Anmeld

4. april 2013

pastry26

1990h skriver:

Knus

40+0 gik i seng om aftenen og to timer senere fik jeg veer. 

Anmeld

5. april 2013

Fenja09

1990h skriver:

Knus

Jeg fødte 40+1 og havde ingen anelse om det udover at jeg havde ramt termin. Nu her bagefter er der ting jeg vil notere til en evt. næste gang. Jeg var meget utilpas ( et par timer) dagen før fødslen og var rastløs om natten. Mit vand gik om morgen ved 7 tiden, mine veer startede ved 8 tiden og min datter var ude kl 10.03.

/Fenja

Anmeld

5. april 2013

Happiness

Fødte 41+6. 

Fik tegnblødning 41+4 om morgenen, fik veer samme aften kl 23. 

Slimproppen gik da jeg var 41+5 ved 18 tiden, kl 22.00 gik vandet, og Lukas kom til verden 41+6 kl 3.32...

Anmeld

5. april 2013

AnthonsMor

Jeg fødte 41+6, blev sat igang 41+5 klokken 8.45, første svage ve kom en times tid senere, ankom til fødegangen 17.15 og fødte 5:48 næste morgen

havde inden da intet mærket!

Anmeld

5. april 2013

Christina :-)

Min søn fødte jeg 40+6:-) halv 8 om aften gik min slimprop og så tegnblødming og så kom veerne stille og rolig :-)

Anmeld

5. april 2013

Guldimaven

Fødte 41+1, dagene op til begyndte jeg at få regelmæssige pluk veer, jeg ikke kunne mærke men kun se på maven. Dagen før jeg fødte gik min slimprop, og der begyndte jeg at kunne mærke pluk veerne lidt, men ikke noget der gjorde ondt. 

Anmeld

5. april 2013

B&J

Ingen ting, ikke andet mit vand gik den 1 marts også blev jeg sat igang med stik piller til den 3marts om aften kl 21.30 kom veerne helt vildt også kastede jeg op og kom i bad og der efter fødte jeg vores søn kl 12.10 næste dag med høj solskind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.