Min scanning viste i dag at min graviditet var gået i stå i uge 5. Var i uge 8 nu. Jeg havde ikke bekymret mig før i tirsdags, så det er kommet som noget af et chok for mig. Jeg har hele tiden tænkt at det ikke sker for mig, men det gjorde det så. Jeg fik 4 piller med hjem, som jeg lagde op her kl. 5 i eftermiddags. Gynækologen sagde at der ville gå mellem 2-4 timer før at det gik i gang, men jeg er stadig ikke begyndt at bløde endnu. Jeg har dog lidt ondt i maven og i underlivet, så mon ikke at det nok skal komme. Det er pisse hårdt psykisk. Jeg følte mig egentlig rimelig afklaret i formiddags, men da jeg kom hjem i eftermiddags gik jeg bare i sort og græd og græd. Synes det var rigtig hårdt at jeg ikke længere skulle være gravid. Men jeg fik da lagt dem op og nu er processen forhåbentlig rigtig i gang. På en måde vil jeg bare gerne have hele det her cirkus overstået. Jeg vil bare gerne videre, og vil helst have en ny graviditet så hurtigt som muligt. Så jeg kan komme videre og forhåbentligt glæde mig over en ny baby.
Men lige nu er det bare rigtig svært, og mega hårdt at være igennem! Tak fordi du lyttede.
Anmeld