Anonym skriver:
Jeg har kendt min mand i 5 år, vi har snart været gift i 1 år.. og sammen har vi en datter på 8 mdr..
Jeg ved at min mand synes det hele går op i vores datter... Og det gør det nok også.. vores liv er jo helt anderledes nu...
Jeg starter snart på job .. et 9-17 job.. mens min mand arbejder 15-23 ... så vi har morgenen sammen og weekenderne...
Jeg synes vi mangler gnisten..... Jeg har lyst til at flirte med andre.. fordi vi aldrig flirter herhjemme... Jeg er overbevist om at vi elsker hinanden.. Men sommetider synes jeg bare vi er venner fremfor elskere... Vi har nok sex hver 10. dag... og sexakten varer nok 15 min!?.. og det er inkl forspil!!!...
Jeg elsker sex... Og ved godt man er to til dansen.. så hvis jeg har lyst til noget nyt el. andet så må jeg jo åbne munden.....
Var jeres gnist også væk som nybagte forældre? - hvordan tændte I den igen!?
Vi begyndte i parterapi. 
Vi havde så også vores problemer inden vi fik barn, men ja, det blev klart forværret.
Der er jo en grund til talemåden at ligegyldigt hvor sort det ser ud, må man ikke gå fra hinanden de første to år af barnets liv... Det er bare en virkelig presset periode.
Anmeld