slimproppen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. april 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Er der nogen af jer der ved om noget om slimproppen om den skal gå af sig selv eller om de kan ta den eller hvordan, når man er ved sin termin?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Hej piger

Er der nogen af jer der ved om noget om slimproppen om den skal gå af sig selv eller om de kan ta den eller hvordan, når man er ved sin termin?

Når du begynder at udvide dig, så glider den stille og roligt ud.

Hvis du skal sættes i gang, får du medicin, så din livmoderhals modnes, og så sker det helt af sig selv, nogle ser den dog ikke, og andre har allerede kvitteret den under et toiletbesøg tidligere, uden at bemærke det.

Anmeld

4. april 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Når du begynder at udvide dig, så glider den stille og roligt ud.

Hvis du skal sættes i gang, får du medicin, så din livmoderhals modnes, og så sker det helt af sig selv, nogle ser den dog ikke, og andre har allerede kvitteret den under et toiletbesøg tidligere, uden at bemærke det.

Okay det vil sige den kan ikk tages som et forsøg på fødsel starter selv ? 

Anmeld

4. april 2013

Anonym trådstarter

Er er nogen som kan svare på dette?

Anmeld

4. april 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Okay det vil sige den kan ikk tages som et forsøg på fødsel starter selv ? 

Nej - at slimproppen går har ikke nogen betydning for en forstående fødsel, slimproppen kan gå maaaaange uger inden man føder og den kan gendanne sig selv igen

Anmeld

4. april 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

Nej - at slimproppen går har ikke nogen betydning for en forstående fødsel, slimproppen kan gå maaaaange uger inden man føder og den kan gendanne sig selv igen

Okay det enlig vildt nok.. havde en veninde hvor den gik og hun fødte 6 timer senere 

Anmeld

4. april 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Okay det enlig vildt nok.. havde en veninde hvor den gik og hun fødte 6 timer senere 

men bare fordi den går er det absolut ikke ensbetydende med at man føder inden for den nærmeste fremtid 

Anmeld

4. april 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

men bare fordi den går er det absolut ikke ensbetydende med at man føder inden for den nærmeste fremtid 

Nej okay 

Gik bare med en ide om at den kunne tages på sygehuset lige hvorfor det ved jeg enlig ikk

Anmeld

4. april 2013

Juliekp

Anonym skriver:

Hej piger

Min slimprop gik 36+ og jeg blev sat igang 38+3, men allerede 38+0 var jeg 2-3 cm åben Dvs jeg gik ikke i fødsel af mig selv, selvom slimproppen var gået. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.