Tidlige symptomer - gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

201 visninger
0 svar
0 synes godt om
4. april 2013

LouiseKH

Hej med jer allesammen. :-) 
Ååh, hvor er jeg ved at gå til af spænding! Jeg er ved at være færdig med min uddannelse og min kæreste og jeg er lidt gået igang med projekt baby. Jeg stoppede med mine p-piller i november sidste år, og vi har brugt kondom siden - bortset fra omkring min ægløsning i den her måned og siden den. Jeg tror måske der har været held i sprøjten, som man siger. :-) Få dage efter begyndte jeg at få lift kvalme og ømme bryster. Kvalmen kommer og går nu, men brysterne er mere ømme og humøret kører op og ned. Hvis jeg er gravid, vil jeg være 3+4. Idag har jeg det underligt i mit underliv og er meget træt og lidt vag - lidt som når jeg får menstruation (den skulle gerne (ikke) komme på tirsdag). Jeg tog en test i søndags, men den var negativ - hvilket jeg også har læst at den ofte er på det tidspunkt.
Mit "problem" er, at jeg før har følt mig gravid, uden at jeg var det, og det er jeg bange for sker igen. :-( Det føles bare anderledes den her gang. 
De gange jeg har været sammen med min kæreste, har han kun fået udløsning imens han var oppe 2 gange - en gang omkring ægløsning og en gang efter. Ellers har han lavet den med at trække sig ud lige inden (ej, det er godt nok lidt grænseoverskridende at skrive det til nogen man ikke kender hehe ). 
Jeg tænker lidt på om jeg kan stole på min krop, nu hvor jeg heller ikke tager p-piller mere, men når jeg dog "kun" har været uden p-piller i snart 5 måneder og vi kun har prøvet på det ved en ægløsning, elle hvad man kan sige? :-) 

Er der nogen, som har prøvet at stå samme situation?
Og hvad var resultatet?

Mvh. Louise. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.