Skæv livmoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.524 visninger
11 svar
1 synes godt om
4. april 2013

L&V

Jeg har lige været til andet læge tjek idag og da han ville måle sf-mål mærkede og mærkede han og sagde at min livmoder godt nok var skæv og hvis han sku måle sku han gøre det på en sådan måde at det ingen mening gav.. Han sagde dog han godt ku forstå at det var svært og få luft og at min mave så noget stor ud men det måtte min jm heller tjekke op på..

De snakkede godt nok om det til md scanning men ikke noget jeg som sådan tænkte over men nu bliver jeg da halv spændt på om det har noget at sige..

Andre der har oplevet noget lignende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

L&V

Slet ingen der har et bud

Anmeld

4. april 2013

Muffinmor

Jeg har fået at vide at jeg har en bagoverbøjet livmoder. Så den ligger godt gemt. Det havde ingen betydning for fødsel eller lignende. 

Anmeld

4. april 2013

L&V

Roxi skriver:

Jeg har fået at vide at jeg har en bagoverbøjet livmoder. Så den ligger godt gemt. Det havde ingen betydning for fødsel eller lignende. 

Oki så er der da håb forude.. Han lignede bare et spørgsmålstegn også begynder tankerne jo rigtigt

Anmeld

4. april 2013

Muffinmor

Månsson skriver:

Oki så er der da håb forude.. Han lignede bare et spørgsmålstegn også begynder tankerne jo rigtigt

Ja det er ikke lige det man håber på når man går til lægen. De fortalte mig at den måske ville rette sig ud når jeg havde født, men det er ikke noget de har checket op på. Håber det ikke kommer til at være et problem for dig

Anmeld

4. april 2013

Laulund87

Det må være en bagoverbøjet man har ment? Det har jeg og det havde ingen betydning overhovedet

Min læge opdagede det ved at hun skulle lave en GU på mig i uge 9 for at finde ud af hvor langt jeg var henne. Det var lidt svært for hende at komme til pga det.

Anmeld

4. april 2013

L&V

Roxi skriver:

Ja det er ikke lige det man håber på når man går til lægen. De fortalte mig at den måske ville rette sig ud når jeg havde født, men det er ikke noget de har checket op på. Håber det ikke kommer til at være et problem for dig

De havde godt snakket om det til md og scannet lidt ekstra men hun sagde det rettede sig inden for kort tid men det har det jo så åbenbart ik gjord, så tænker bare lidt om de overhovdet ved det eller om vi opdager det når jeg går i fødsel og at han så ik kan komme ud..

Anmeld

4. april 2013

L&V

Laulund87 skriver:

Det må være en bagoverbøjet man har ment? Det har jeg og det havde ingen betydning overhovedet

Min læge opdagede det ved at hun skulle lave en GU på mig i uge 9 for at finde ud af hvor langt jeg var henne. Det var lidt svært for hende at komme til pga det.

Njah ikke som sådan for det vidste jeg godt jeg havde, den har simpelthen en atypisk form hvis den ligger højt oppe under ribbenet i højreside og går så ned mod navlen og ned i bækkenet i venstre side så en stor del af venstre side er der ikke noget livmoder hvis det bare giver lidt mening

Anmeld

4. april 2013

Laulund87

Månsson skriver:

Njah ikke som sådan for det vidste jeg godt jeg havde, den har simpelthen en atypisk form hvis den ligger højt oppe under ribbenet i højreside og går så ned mod navlen og ned i bækkenet i venstre side så en stor del af venstre side er der ikke noget livmoder hvis det bare giver lidt mening

Det lyder hmm ja lidt mærkeligt

Underligt det ikke blev opdaget da du ventede din datter Men så har det nok ingen betydning

Anmeld

4. april 2013

L&V

Laulund87 skriver:

Det lyder hmm ja lidt mærkeligt

Underligt det ikke blev opdaget da du ventede din datter Men så har det nok ingen betydning

De snakkede om at det var noget med hvor æget havde sat sig fast så det havde nok ik været sådan den gang. hørte ik så meget efter fordi de jo sagde det blev bedre og vi var så bekymret for hans hjerte så det blev bare brudstykker af info. lidt dumt nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.