Ammebh.. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. april 2013

Juni-barn

Hey de damer 

Nu er vi ved at ha styr på alt til lille manden, men så kom jeg til at tænke på jeg skal ha købt ammebher... MEN 

hvilke er gode? Synes det er lidt af en jungle... Håber nogen kan hjælpe...??? 

Ved godt jeg nok ikke skal købe nogen lige nu da jeg stadig har 3 måneder til termin... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

merethe

Profilbillede for merethe
Juni-barn skriver:

Hey de damer 

Nu er vi ved at ha styr på alt til lille manden, men så kom jeg til at tænke på jeg skal ha købt ammebher... MEN 

Ved godt jeg nok ikke skal købe nogen lige nu da jeg stadig har 3 måneder til termin... 

Jeg synes libero's ammebh er rigtig god. giver en god støtte og er behagelig at have på. kan købes her  http://www.liberoshoppen.dk/

Anmeld

4. april 2013

Sujan

Jeg købte nogle rigtig dyre i femilet ....
Men synes faktisk ikke de var så fantastiske og har været gladest for dem jeg har købt i Bilka:-) de er pæne og sidder godt

Anmeld

6. april 2013

frk andreasen

jeg har købt nogle med fyld og bøjler i bilka dem bryder jeg mig ik om. at gå i til hverdag ved ik om det er fordi mine bryster ik er så store så hun får fyldet i hovedet når hun ammer

men så købte jeg nogle bher som er kropsformet i bilka af mærket mamalicious ( de svøber sig efter kroppen lige som deres graviditets toppe gør .)de skal købes i den str som du bruger i toppe.og de sidder bare så godt jeg kan faktisk ik kan mærke dem når jeg har dem på. af alle de amme bher jeg har( har mange efter 3 børn ) så sys jeg det er dem der sidder bedst og nemmest at åbne og lukke med en hånd og det føltes ligesom om jeg for mere mælk i babserne når jeg har dem på
dem kan jeg varmt anbefale
knus

Anmeld

6. april 2013

LilleChelle

Jeg har ammebh'er fra Change - som jeg er rigtig glad for  

Billige og rigtig behagelige Der er bøjle i - hvilket jeg er glad for, så brystet ikke bare flader ud, som ved dem der ikke er bøjle i. 

Og så vil jeg klart anbefale først at købe dem når du HAR født. For før aner du ikke hvad størrelse de skal være. 

Anmeld

6. april 2013

modesty

Juni-barn skriver:

Hey de damer 

Jeg tror det handler meget om hvor store og hvilken form dine bryster har.

Jeg hader BH-er med bøjle, så jeg lånte to af en veninde uden bøjle, men som stadig støttede (mener at man kan få nogle i samme stil hos h&m mama). En af mine veninder købte en sindssygt dyr amme-BH som hun ikke kunne bruge fordi den sad så dårligt, så jeg tror ikke at man skal gå efter de dyre mærker... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.