Nogle gode ideer til outfit??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.045 visninger
15 svar
8 synes godt om
4. april 2013

Jupiter

Hej piger

Vi har sagt ja til en konfirmation d. 21. april, og til den tid vil jeg være 36+1.

Jeg vejer ca. 70 kilo nu (hvilket jeg slet ikke bryder mig om ), og er 162 høj - det meste sidder heldigvis på maven 

Nå, mit problem er så bare at jeg ikke ANER hvad jeg skal tage på. Jeg har næsten kun kedelige jeans til hverdagsbrug, og et par neutrale og kedelige bluser jeg bruger.

Jeg har ikke lyst til at ofre en masse penge på tøj der måske kun bruges én gang, så jeg håber I måske har nogle gode tricks?

Jeg har en beige blazer, og masser af fine sko. Men hvordan pokker får jeg almindeligt tøj til at se lidt pænere ud?? Eller har jeg måske noget ikke-graviditet-tøj som kan bruges på en eller anden smart måde... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

LilleLene

Jupiter skriver:

Hej piger

Vi har sagt ja til en konfirmation d. 21. april, og til den tid vil jeg være 36+1.

Jeg vejer ca. 70 kilo nu (hvilket jeg slet ikke bryder mig om ), og er 162 høj - det meste sidder heldigvis på maven 

Nå, mit problem er så bare at jeg ikke ANER hvad jeg skal tage på. Jeg har næsten kun kedelige jeans til hverdagsbrug, og et par neutrale og kedelige bluser jeg bruger.

Jeg har ikke lyst til at ofre en masse penge på tøj der måske kun bruges én gang, så jeg håber I måske har nogle gode tricks?

Jeg har en beige blazer, og masser af fine sko. Men hvordan pokker får jeg almindeligt tøj til at se lidt pænere ud?? Eller har jeg måske noget ikke-graviditet-tøj som kan bruges på en eller anden smart måde... 

jeans, basic top, blazer og flotte sko... Det er efter min smag også pænt tøj

Anmeld

4. april 2013

Jupiter

LilleLene skriver:

jeans, basic top, blazer og flotte sko... Det er efter min smag også pænt tøj

Hehe, ja okay, sådan havde jeg ikke lige set på det 

Det er bare fordi kæresten og resten af familien kommer i skjorte og slips, kjoler osv.

Jeg må nok hellere hive det frem jeg har, og så prøve om jeg kan få det til at se nogenlunde ikke-hverdags-agtigt ud så 

Anmeld

4. april 2013

nielsen80

Hej piger

Et par fede stilletter, lækre leggins også en oversized tunika med bælte i tajlen....måske også en stor halskæde og et fedt armbånd?.

Generelt vil jeg sige, kør en enkelt stil og så spike det lidt op med fedt tilbehør, som du jo fint kan bruge efter graviditeten.

(stilletter kan evt skiftes med ballerinaer hvis du lider af vand i kroppen)

Anmeld

4. april 2013

mortilnoahogmelina

Jeg har en sød sort vente kjole . Jeg brugte den til et bryllup .
Jeg vil gerne sælge billigt . Da jeg aldrig får den bugt mere .
Hvis det kunne have interesse .
Sender gerne et billed :-)

Anmeld

4. april 2013

Jupiter

pernillekreutzberg@ofir.dk skriver:

Jeg har en sød sort vente kjole . Jeg brugte den til et bryllup .
Jeg vil gerne sælge billigt . Da jeg aldrig får den bugt mere .
Hvis det kunne have interesse .
Sender gerne et billed :-)

Du må da rigtig gerne sende et billede 

Jeg synes godt nok det er lidt svært at være kreativ.

Anmeld

4. april 2013

mortilnoahogmelina

Jupiter skriver:

Du må da rigtig gerne sende et billede 

Jeg synes godt nok det er lidt svært at være kreativ.

Den er kedelig sort godt nok men med binde bånd på ryggen . Kan godt tage et bedre billed hvis du vil se :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. april 2013

bubba

Jupiter skriver:

Hej piger

Jeg skal til 70års føs på lørdag. Jeg har bare fundet noget i skabet, da jeg lige som dig ikke gider bruge penge på nyt tøj nu.

jeg er 37+5 på lørdag og skal have følgende på

sort nederdel af kunststof (altså nem at udvide)

sorte leggins med mønster

lang top med korte t-shirt ærmer

og en skjorte fra Superdry, som købte før graviditeten og derfor ikke kan lukkes. Men det jo ikke noget i det gode vejr

håber du finder noget

Anmeld

4. april 2013

Jupiter

pernillekreutzberg@ofir.dk skriver:

Den er kedelig sort godt nok men med binde bånd på ryggen . Kan godt tage et bedre billed hvis du vil se :-)

Den er fin på billedet, men den er løs forneden ikke?

Jeg er ikke så god til ballon-effekten 

Anmeld

4. april 2013

christina92

Jeg har denne hvis det var noget?

Den ser smal ud men er den altså ikke det er bare fordi der er bånd under brystet som bindes på ryggen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.