Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Månsson skriver: Tillykke.. Der er ik så meget andet at gøre end det.. Tager du vitaminer osv
Tillykke.. Der er ik så meget andet at gøre end det.. Tager du vitaminer osv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Karla skriver: Stort tillykke Hvor er det fantastisk! og velkommen til "december-gruppen" jeg har selv termin omkring d. 2. december. Tror bare du skal ringe til lægen og høre ad Og tage vitaminer
Stort tillykke Hvor er det fantastisk! og velkommen til "december-gruppen" jeg har selv termin omkring d. 2. december. Tror bare du skal ringe til lægen og høre ad Og tage vitaminer
Storms-Mor skriver: TILLYKKE - sikke en solstråle histoerie Jamen ring til lægen og så ska du ellers vente på der skal laves vandrejournal og til scanning uge11 .. (sådan var det da jeg ventet min søn)
TILLYKKE - sikke en solstråle histoerie Jamen ring til lægen og så ska du ellers vente på der skal laves vandrejournal og til scanning uge11 .. (sådan var det da jeg ventet min søn)
Silas&Mille skriver: Glæder dig over det fantastisk mirakel Det eneste du behøver er at ringe til lægen og få en tid til at få lavet vandrejournal Stort tillykke med den lille spire
Glæder dig over det fantastisk mirakel
Det eneste du behøver er at ringe til lægen og få en tid til at få lavet vandrejournal
Stort tillykke med den lille spire
LilleLene skriver: tillykke Du skal bare passe godt på dig selv, og fortælle det til dem du mener der skal vide det nu og så bare nyde detEllers ingenting når du har fået snakket med lægen
tillykke Du skal bare passe godt på dig selv, og fortælle det til dem du mener der skal vide det nu og så bare nyde detEllers ingenting når du har fået snakket med lægen
banana3 skriver: Hvor er det dejligt for jer Stort tillykke
Hvor er det dejligt for jer Stort tillykke
Muhmi skriver: Tillykke!
Tillykke!
bøllen skriver: Stort tillykke . Det er ski en solstråle historie :-)
Stort tillykke . Det er ski en solstråle historie :-)
khaleesi skriver: Sikke et fantastisk mirakel ! Det eneste du skal gøre er at tage dine GraVitamin & så STORT tillykke med den lille spire
Sikke et fantastisk mirakel !
Det eneste du skal gøre er at tage dine GraVitamin
& så STORT tillykke med den lille spire
Ejjj hvor godt!!! Tillykke med den lille spire i maven ♥
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128