Er der noget galt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
6 svar
1 synes godt om
4. april 2013

PrincessTanja

Hej allesammen.

Jeg bliver en smule bekymret nu på en måde.. Vores datter på 1 ½ mdr. har altid været dejligt nem (for det meste!). Nu her til morgen vågnede hun ved 7 tiden og fik mad og lidt kikkeri i mine arme og  så faldt hun i søvn ved 8 tiden. Hun vågnede her 12.15 blev skiftet både ble og tøj og fik en god bab-tår og nu er hun fuldstændig faldet i søvn igen?! Allerede?! Hun har ikke skreget eller noget mere end hun plejer og hun spiste godt og var i godt humør, men nu er hun bare afslappet og sover HELT.. Synes bare det var hurtigt og falde i søvn igen efter en søvn på 4 timer og så kun en halv time vågen....

Plz sig i kan berolige mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

Fuglemor

PrincessTanja skriver:

Hej allesammen.

Jeg bliver en smule bekymret nu på en måde.. Vores datter på 1 ½ mdr. har altid været dejligt nem (for det meste!). Nu her til morgen vågnede hun ved 7 tiden og fik mad og lidt kikkeri i mine arme og  så faldt hun i søvn ved 8 tiden. Hun vågnede her 12.15 blev skiftet både ble og tøj og fik en god bab-tår og nu er hun fuldstændig faldet i søvn igen?! Allerede?! Hun har ikke skreget eller noget mere end hun plejer og hun spiste godt og var i godt humør, men nu er hun bare afslappet og sover HELT.. Synes bare det var hurtigt og falde i søvn igen efter en søvn på 4 timer og så kun en halv time vågen....

Det er helt normalt. Vores gjorde det også i perioder, nogen gange synes jeg ikke hun lavede andet end at sove. 

Anmeld

4. april 2013

nielsen80

PrincessTanja skriver:

Hej allesammen.

Tror det er helt normalt, de har sådanne perioder i den alder. Bare der er vågen perioder, hvor der er god øjenkontakt osv(Også selvom dette kun er en halv time).  Hvis hun begynder at virke sløv, uopmærksom, ikke spiser  m.m, så er det noget andet - så ville jeg nok tage kontakt til en læge.

Anmeld

4. april 2013

PrincessTanja

Mor12 skriver:

Det er helt normalt. Vores gjorde det også i perioder, nogen gange synes jeg ikke hun lavede andet end at sove. 

Puha dejligt med et lettende svar.

Jeg blev bare helt bange for om hun keder sig helt vildt, det burde hun nu ikke for vi forsøger altid og lave noget med hende når hun er vågen.

Eller også om hun var syg, det udelukker jeg dog alligevel for hun er ikke i dårligt humør eller varm eller noget andet og der var en god ble og hun spiste godt, sååeh..

Er vist lidt af en hønemor..

Anmeld

4. april 2013

Muhmi

Det er helt normalt...

Nogle dage sover de meget, andre dage sover de næsten ikke når de er den alder

Anmeld

4. april 2013

L&V

Tænker bare hun har en af de der dage man ska nyde.. Hun er ekstra træt i dag ligesom vi kan være. Så lad du hende bare sove rigtig godt og måske ta dig en lur. Det trænger de nye mødre ofte til husker jeg lidt om

Anmeld

4. april 2013

LilleChelle

Her sov bassen også forfærdelig meget lige omkring de første to tigerspring (omkring uge 5 og uge 8). 

Så, så længe hun ikke virker sløv og uoplagt når hun er vågen og ikke vil spise, så er det ganske normalt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.