Read the baby, not the books.
_-Kathrine-_ skriver:
Super...
Ved du hvad forskellen er på en Ergobaby og en Manduca?
begge er ergonomiske bæreseler man klikker på, har ikke prøvet en ergobaby, men vi har selv en manduca, den er vi MEGET glade for! den får man ikke ondt i ryggen af at have på som man gør med BB.
min søn er 1 år og 10mdr han vejer 15 kg og er derfor ret tung at bære på i armene, han kommer derfor tit i manducaen hvor han nyder at sidde, jeg har ham kun på ryggen nu, da han efter min mening er for tung på maven.
jeg kan godt lide manducaen fordi den er nem og hurtig at montere, den er høj nok til at dække barnets ryg i lang tid, da der er forhøjer indbygget, den har en lille sele man kan spænde mellem de to skulderstropper, som virkelig gør en stor forskel når man bære sit tunge barn på ryggen.
Synes hurtigt man lære at få sit barn på ryggen, jeg gøre det nu i et snuptag og det med at komme ned er også nemt.
Jeg vil nok råde til til at se om ikke du kan finde dig én slyngel i din nærhed for at få vist hvordan du kan bruge den. Jeg bor i 4700, hvis du bor i nærheden kan jeg hjælpe dig.
Ellers tag et kig forbi slyngebarn, der er et forum for forældre som bære sine børn
og der er en hel afdeling hvor man kan søge at finde nogen som bor tæt på og måske har mulighed for at vise hvordan det virker.
håber du finder ud af noget du kan bruge, ellers skriv endelig
Anmeld