Er det for sent at købe en bæresele?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2013

L&V

_-Kathrine-_ skriver:

Er det sådan en hvor man får et langt stykke stof og så selv skal binde drn, for der står jeg af det kan jeg ikk finde ud af

Det troede jeg heller ik jeg ku men fik en til at vise mig det på min egen krop også sagde det pling og jeg forstod jeg det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

LilleChelle

_-Kathrine-_ skriver:

Super...
Ved du hvad forskellen er på en Ergobaby og en Manduca?

Forskellen er mærket  

- Så du skal kigge på hvilket design du synes er pænest  

Og jeg vil stærkt fraråde alle andre end ergonomiske bæreseler, altså babybjørn og den slags, hellere give lidt ekstra og vide at baby sidder korrekt, kig efter manduca, beco, ergobaby, bondolino og nogle i den stil  

Jeg har en vinkletai (en meitai med viklestropper over skuldrene) og den er jeg rigtig glad for  

Jeg vil dog ikke sætte baby om på ryggen før denne har 110% styr på hovedet  

Anmeld

4. april 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
_-Kathrine-_ skriver:

Super...

begge er ergonomiske bæreseler man klikker på, har ikke prøvet en ergobaby, men vi har selv en manduca, den er vi MEGET glade for! den får man ikke ondt i ryggen af at have på som man gør med BB.

min søn er 1 år og 10mdr han vejer 15 kg og er derfor ret tung at bære på i armene, han kommer derfor tit i manducaen hvor han nyder at sidde, jeg har ham kun på ryggen nu, da han efter min mening er for tung på maven.

jeg kan godt lide manducaen fordi den er nem og hurtig at montere, den er høj nok til at dække barnets ryg i lang tid, da der er forhøjer indbygget, den har en lille sele man kan spænde mellem de to skulderstropper, som virkelig gør en stor forskel når man bære sit tunge barn på ryggen. 

Synes hurtigt man lære at få sit barn på ryggen, jeg gøre det nu i et snuptag og det med at komme ned er også nemt.

Jeg vil nok råde til til at se om ikke du kan finde dig én slyngel i din nærhed for at få vist hvordan du kan bruge den. Jeg bor i 4700, hvis du bor i nærheden kan jeg hjælpe dig.

Ellers tag et kig forbi slyngebarn, der er et forum for forældre som bære sine børn og der er en hel afdeling hvor man kan søge at finde nogen som bor tæt på og måske har mulighed for at vise hvordan det virker.

håber du finder ud af noget du kan bruge, ellers skriv endelig

Anmeld

4. april 2013

Kløver

_-Kathrine-_ skriver:

Super...

Må indrømme jeg ikke kender forskellen, ved bare det begge er en sele i samme stilart, og sidder lidt forskelligt, hvis du bor i nærheden af fredericia har jeg en Manduca du godt må prøve, og se om den sidder godt

Anmeld

4. april 2013

khaleesi

Well, der står i de bæresæler jeg har set max 20 kilo - så tror barnet skal være meget stor før det er for stort til sådan en

Anmeld

4. april 2013

_-Kathrine-_

skovrup skriver:

begge er ergonomiske bæreseler man klikker på, har ikke prøvet en ergobaby, men vi har selv en manduca, den er vi MEGET glade for! den får man ikke ondt i ryggen af at have på som man gør med BB.

min søn er 1 år og 10mdr han vejer 15 kg og er derfor ret tung at bære på i armene, han kommer derfor tit i manducaen hvor han nyder at sidde, jeg har ham kun på ryggen nu, da han efter min mening er for tung på maven.

jeg kan godt lide manducaen fordi den er nem og hurtig at montere, den er høj nok til at dække barnets ryg i lang tid, da der er forhøjer indbygget, den har en lille sele man kan spænde mellem de to skulderstropper, som virkelig gør en stor forskel når man bære sit tunge barn på ryggen. 

Synes hurtigt man lære at få sit barn på ryggen, jeg gøre det nu i et snuptag og det med at komme ned er også nemt.

Jeg vil nok råde til til at se om ikke du kan finde dig én slyngel i din nærhed for at få vist hvordan du kan bruge den. Jeg bor i 4700, hvis du bor i nærheden kan jeg hjælpe dig.

Ellers tag et kig forbi slyngebarn, der er et forum for forældre som bære sine børn og der er en hel afdeling hvor man kan søge at finde nogen som bor tæt på og måske har mulighed for at vise hvordan det virker.

håber du finder ud af noget du kan bruge, ellers skriv endelig

Tak for svar!
Jeg tror det blir en Manduca, har lige fundet dem til 699
Hvornår må jeg have ham på ryggen i den?

Anmeld

4. april 2013

_-Kathrine-_

Må indrømme jeg ikke kender forskellen, ved bare det begge er en sele i samme stilart, og sidder lidt forskelligt, hvis du bor i nærheden af fredericia har jeg en Manduca du godt må prøve, og se om den sidder godt

Bor i Århus, så det er lige lidt for langt, men tak for tilbuddet...har besluttet mig for en Manduca...

Anmeld

4. april 2013

Kløver

_-Kathrine-_ skriver:

Bor i Århus, så det er lige lidt for langt, men tak for tilbuddet...har besluttet mig for en Manduca...

Tror jeg du bliver glad for, vi er meget glade for vores

Anmeld

4. april 2013

katrine26

_-Kathrine-_ skriver:

Tak for svar!
Jeg tror det blir en Manduca, har lige fundet dem til 699
Hvornår må jeg have ham på ryggen i den?

Hejsa. Jeg har en maitai til salg til 200kr og jeg har kun brugt den 2 gange, da min søn ikke kunne lide det. Altså vis du er interserrert. Katrine26. 

Anmeld

4. april 2013

_-Kathrine-_

katrine26 skriver:

Hejsa. Jeg har en maitai til salg til 200kr og jeg har kun brugt den 2 gange, da min søn ikke kunne lide det. Altså vis du er interserrert. Katrine26. 

Har du billeder af den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.