Det føles som liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
7 svar
2 synes godt om
4. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg ammer stadigvæk men har den seneste tid følt det ligesom når man mærker liv i maven. Det er nok bare mine tarme og tog en test for 1 uge siden den var negativ så tænker er jo ikke gravid. Men alligevel mærker jeg bare disse bevægelser i maven og bliver sådan lidt nervøs. Nogen der har prøvet det? Jeg har ikke fået tante rød på besøg endnu efter fødslen. Venter bare.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Jeg ammer stadigvæk men har den seneste tid følt det ligesom når man mærker liv i maven. Det er nok bare mine tarme og tog en test for 1 uge siden den var negativ så tænker er jo ikke gravid. Men alligevel mærker jeg bare disse bevægelser i maven og bliver sådan lidt nervøs. Nogen der har prøvet det? Jeg har ikke fået tante rød på besøg endnu efter fødslen. Venter bare.

Jeg mærker det oz engang imellem.. bobler som første tegn på liv det er bare luft her min datter er lige blevet 9 mdr

Anmeld

4. april 2013

lycly

Det oplevede jeg meget efter jeg havde fået min datter. Det kaldes vist fantom spark hvis jeg husker rigtigt

Anmeld

4. april 2013

Anonym trådstarter

Ok det er bare ret mystisk.

Anmeld

4. april 2013

Maja88

LuLy skriver:

Det oplevede jeg meget efter jeg havde fået min datter. Det kaldes vist fantom spark hvis jeg husker rigtigt

Lige præcis.

Oplevede dem hurtigt

Anmeld

4. april 2013

legetæppe

Har også hørt om fantom spark. Dog aldrig selv oplevet det...

Anmeld

4. april 2013

Louise H.

Det er fantom spark jeg får dem tit..,

Anmeld

4. april 2013

Clisolka

Det mærkede jeg også tit efter jeg havde født min datter. Det kaldes fantom-spark, eller måske det kan være dine tarme som er ved at rumstere om igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.