nye babyalarmer ved baby nr. 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Nye alarmer ved baby nr 2?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

477 visninger
7 svar
4 synes godt om
4. april 2013

Troldemommi

Fik eller købte i nye babyalarmer da i fik et barn mere?

Jeg er så småt ved at bygge rede igen og dermed ved at tænke over hvad vi skal have af nyt og hvad vi kan bruge fra den første, og jeg er lidt i vildrede

Jeg fødte i sep 2011 og fik i barselsgave af min skønne mor et par Super nova babyalarmer og jeg er stor fan af dem, men ved bare ikke om jeg vil have nogle nye eller beholde de gamle

Hvad gjorde i?

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

morethanperfect

Monica P skriver:

Fik eller købte i nye babyalarmer da i fik et barn mere?

Jeg er så småt ved at bygge rede igen og dermed ved at tænke over hvad vi skal have af nyt og hvad vi kan bruge fra den første, og jeg er lidt i vildrede

Jeg fødte i sep 2011 og fik i barselsgave af min skønne mor et par Super nova babyalarmer og jeg er stor fan af dem, men ved bare ikke om jeg vil have nogle nye eller beholde de gamle

Hvad gjorde i?

Monica

Vi bruger de gamle ..

Hvorfor vil du ha nye ?? Hvis de andre virker fint?

Anmeld

4. april 2013

Troldemommi

morethanperfect skriver:

Vi bruger de gamle ..

Hvorfor vil du ha nye ?? Hvis de andre virker fint?

de bliver brugt hver nat og holder ikke så godt på strømmen som i starten, men det handler jo bare om at lade dem op  

Monica

Anmeld

4. april 2013

Valle81

Har måtte stemme blankt:0)

Har aldrig ejet et sæt babyalarmer:0)

Anmeld

4. april 2013

Kløver

Jeg har stemt blankt, da vi var nød til at købe nye, da vores børn er så tætte og bruger dem på samme tid

Hvis de ikke holder godt strøm pga nattetid ville jeg istedet købe et sæt nye alarmer til indendørsbrug, så de bliver brugt istedet og nova er kun til udendørs brug, vi bor i 3 etager så indendørs alarmer er et behov hver, og har derfor 2 sæt af hver, mens de er så små

Anmeld

4. april 2013

Troldemommi

Valle81 skriver:

Har måtte stemme blankt:0)

Har aldrig ejet et sæt babyalarmer:0)

Man bliver også hurtigt afhængige af dem

Monica

Anmeld

4. april 2013

morethanperfect

Monica P skriver:

de bliver brugt hver nat og holder ikke så godt på strømmen som i starten, men det handler jo bare om at lade dem op  

Monica

Vores er ekstrem dårlige og kratter hele tiden hvis de står et forkert sted .. Men jeg gider simpelthen ikke bruge penge på dem .. 

Vi bruger dem kun om natten , da ungerne sover nedenunder og vi sover ovenpå .. 

Anmeld

4. april 2013

spj

Vi har beholdt de gamle. Synes ikke der er nogen grund til at købe nye hvis de gamle virker. Der er så meget andet man skal bruge penge på.

Hvis batteriet ikke holder så godt længere kan du købe nye batterier, det gjorde vi fordi det ene var helt dødt. 300 kr for 2 i babysam.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.