Dejlige dobbelt streger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
8 svar
3 synes godt om
4. april 2013

sulo

Det er da et skønt syn ikke?, men jeg synes jeg har noget svært ved at tro på det selvom at det er den tredje test jeg tager.

Jeg havde en SA i oktober, så det var en lettelse da jeg så de to streger første gang i onsdags.

Skal til gynækologisk undersøgelse i morgen og hvis min livmoder har ændret sig som den skal, bliver jeg sendt til en tidlig scanning og jeg er taknemmelig for at jeg får det tilbud.

Men stadig er jeg nervøs, jeg har ikke de samme kraftige graviditets symptomer som sidst, jeg er 6+0 i dag og det eneste jeg tænker på, er bare at komme fobi de næste 11 dage, for så er jeg forbi det tidspunkt hvor jeg mistede sidst.

Men kønne er de...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

MorDk

Tillykke med de flotte streger

Anmeld

4. april 2013

Annemor...

Først stort tillykke  

Jeg kender godt følelsen som du går rundt med. jeg mistede den 23. dec for 2 år siden og i slutningen af marts testede jeg positiv og have slet ikke de samme symptomer som jeg havde første gang. Men nu har jeg en lille gut herhjemme på 16 mdr

Anmeld

4. april 2013

Kløver

Stort tillykke

Anmeld

4. april 2013

sulo

Takker mange gange

Anmeld

4. april 2013

Guldet

Stort tillykke med de flotte streger

Anmeld

5. april 2013

sulo

Åh hvor er jeg lettet, har været til gynækologisk undersøgelse hos lægen i dag og kun kunne konstatere at jeg helt sikkert var gravid og at min livmoder udvikler sig som den skal.

Så nu er det bare at vente til på mandag, så jeg kan ringe til gynækologen og få bestilt tid til scanning som lægen har sendt henvisning til.

Anmeld

5. april 2013

Babydrøm

sulo skriver:

Det er da et skønt syn ikke?, men jeg synes jeg har noget svært ved at tro på det selvom at det er den tredje test jeg tager.

Jeg havde en SA i oktober, så det var en lettelse da jeg så de to streger første gang i onsdags.

Skal til gynækologisk undersøgelse i morgen og hvis min livmoder har ændret sig som den skal, bliver jeg sendt til en tidlig scanning og jeg er taknemmelig for at jeg får det tilbud.

Men stadig er jeg nervøs, jeg har ikke de samme kraftige graviditets symptomer som sidst, jeg er 6+0 i dag og det eneste jeg tænker på, er bare at komme fobi de næste 11 dage, for så er jeg forbi det tidspunkt hvor jeg mistede sidst.

Men kønne er de...

Stort tillykke   

Anmeld

5. april 2013

Babydrøm

sulo skriver:

Åh hvor er jeg lettet, har været til gynækologisk undersøgelse hos lægen i dag og kun kunne konstatere at jeg helt sikkert var gravid og at min livmoder udvikler sig som den skal.

Så nu er det bare at vente til på mandag, så jeg kan ringe til gynækologen og få bestilt tid til scanning som lægen har sendt henvisning til.

Hvor dejligt!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.