Er der ingen der har født endnu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.048 visninger
11 svar
3 synes godt om
4. april 2013

Smilendesussi

Hej.

Jeg undrer mig bare over at der ikke er nogen, der har født endnu... Har selv termin på mandag og er ved at være klar 

Bliver FB gruppen brugt meget mere end denne? Jeg er nemlig ikke lige på den gruppe, men vil overveje det, hvis der er mere gang i den end herinde  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

Mokka

Har tænkt på det samme som dig.

Jeg har termin i morgen og absolut ingen tegn på at noget skulle ske

Er heller ikke med i fb gruppen...

Anmeld

4. april 2013

FF

Jeg havde termin 21 april , og fødte 2 april kl 23.16 en lille pige :* vejede 2820 gr og var 48 cm lang :* 

Anmeld

5. april 2013

MHB

Facebook gruppen bliver brugt ret meget og der er efterhånden en håndfuld der har født  

Første bandit i aprilgruppen kom faktisk allerede d. 7 marts så det er jo ved at være lidt siden  

Anmeld

5. april 2013

Smilendesussi

Dejligt at høre at der var kommet et par stykker  Bliver der lavet en liste med fødslerne også? 

Jeg vil lige overveje fb i mellemtiden... Sidst brugte jeg heller ikke gruppen herinde så meget, men synes nu alligevel det er ærgeligt, hvis der slet ikke sker noget herinde...

Anmeld

6. april 2013

StudPsyk

Smilendesussi skriver:

Dejligt at høre at der var kommet et par stykker  Bliver der lavet en liste med fødslerne også? 

Jeg vil lige overveje fb i mellemtiden... Sidst brugte jeg heller ikke gruppen herinde så meget, men synes nu alligevel det er ærgeligt, hvis der slet ikke sker noget herinde...

Facegruppen er meget aktiv

Jeg havde termin i onsdags, men har stadig ikke født, er 40+3 i dag.. Jeg bruger ikke terminsgruppen herinde på baby

Anmeld

6. april 2013

Bella89

Jeg har født har eller først termin D.08.04.13 men fødte en sund og rask dreng på 3820g. Og 51 cm. <3 D. 02.04.13

Anmeld

9. april 2013

MoarLK

Jeg har også født d. 8 marts en lille bandit - sund og rask pige som hedder Liv på 2565g og 45cm.

Hun blev født alt for tidligt - uge 33+4 (termin 22 april)

Vi var indlagt på neonatal i næsten 3 uger og kom hjem lige inden påske.

Skal have besøg af sundhedsplejersken i morgen, håber at Liv er taget på som hun skal.
I sidst uge blev hun vejet til 3050g og 48 cm.

Anmeld

9. april 2013

MoarLK

Lige et par billeder af Liv - en fra hospitalet og en fra sidste uge herhjemme...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. april 2013

M (:

Hej.

Jeg undrer mig bare over at der ikke er nogen, der har født endnu... Har selv termin på mandag og er ved at være klar 

Bliver FB gruppen brugt meget mere end denne? Jeg er nemlig ikke lige på den gruppe, men vil overveje det, hvis der er mere gang i den end herinde  

Jo, jeg fødte d. 7/3 lille Hjalte jeg havde termin 1/4, så han kom 36+3. Han vejede 2725 gram og var 49 cm lang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.