Tilst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.429 visninger
10 svar
2 synes godt om
4. april 2013

Anonym trådstarter

Er der nogen der bor i Tilst ved Aarhus, eller kender til området? Vi overvejer at leje et rækkehus i Tilst Parkvej, men aner ikke noget om området, andet end Bilka ligger der. Vi har ikke mulighed for at tage dertil inden lejekontrakten skal underskrives. Nogen der ved, om det er et rart sted for en børnefamilie...? 

Alle former for informationer er ønsket. Tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Er der nogen der bor i Tilst ved Aarhus, eller kender til området? Vi overvejer at leje et rækkehus i Tilst Parkvej, men aner ikke noget om området, andet end Bilka ligger der. Vi har ikke mulighed for at tage dertil inden lejekontrakten skal underskrives. Nogen der ved, om det er et rart sted for en børnefamilie...? 

Alle former for informationer er ønsket. Tak.

jeg skal spørge min mand når han kommer hjem, han ved det med sikkerhed.. jeg er ikke sikker på om der er der hvor der bor mange udlændinge, ikke at det nødvendigvis er en negativ ting

Anmeld

4. april 2013

MHB

Vi bor lige uden for Tilst og er rigtig glade for at bo her. Man er tæt på alting - skoler, indkøb osv. Jeg kender ikke så meget til området i forhold til hvis man har børn da vi venter vores første nu, men er rigtig glad for at bo herude, men er lidt på landet, med stadig så tæt på Aarhus at man kan komme ind til byen på kort tid. 

Anmeld

4. april 2013

MHB

Området ved Tilst Parkvej er i øvrigt ret lækkert. Det er lige ned til byparken, hvor man blandt andet kan spille disk-golf.

Jeg har samlet ind for kræftens bekæmpelse i rækkehusene, min opfattelse var at der var ret mange børn (i hvert fald mange børnecykler)...

Anmeld

4. april 2013

Anonym trådstarter

pcoramt skriver:

jeg skal spørge min mand når han kommer hjem, han ved det med sikkerhed.. jeg er ikke sikker på om der er der hvor der bor mange udlændinge, ikke at det nødvendigvis er en negativ ting

Det lyder godt, tak. Vi kan godt lide udlændinge , men vi ville ikke bryde os om, at bo i et område som Gellerup eller Vollsmose. Der er for meget uro, og ikke trygt. Jeg har i mine unge dage boet i et socialt belastet område, og det gør jeg aldrig igen, slet ikke med børn. Jeg vågnede hver eneste nat, fordi der var slagsmål, blev kastet med flasker, eller narkomaner der ringede på døren, da der tidligere havde boet en pusher i lejligheden.... 

Anmeld

4. april 2013

Anonym trådstarter

MHB skriver:

Området ved Tilst Parkvej er i øvrigt ret lækkert. Det er lige ned til byparken, hvor man blandt andet kan spille disk-golf.

Jeg har samlet ind for kræftens bekæmpelse i rækkehusene, min opfattelse var at der var ret mange børn (i hvert fald mange børnecykler)...

Det lyder bare dejligt. Det ser også ud til, at husene er indrettet og området bygget til børnefamilier. Tusind tak, rigtig rart, at høre fra èn der har været i området.

Anmeld

4. april 2013

MHB

Anonym skriver:

Det lyder bare dejligt. Det ser også ud til, at husene er indrettet og området bygget til børnefamilier. Tusind tak, rigtig rart, at høre fra èn der har været i området.

De er også ved at bygge en masse nye huse på Parkvejen så der kommer nok også snart flere nye til området

Anmeld

4. april 2013

Morgensol

Det meste af min svigerfamilie bor i tilst og de er rigtig glade for det! Min mand er vokset op derude.. Jeg sys også at det virker som et udemærket område.

Anmeld

4. april 2013

Anonym trådstarter

MHB skriver:

De er også ved at bygge en masse nye huse på Parkvejen så der kommer nok også snart flere nye til området

Det er nemlig lige, de rækkehuse, vi har kig på. 

Tak for hjælpen.

Anmeld

4. april 2013

Anonym trådstarter

Bertemor skriver:

Det meste af min svigerfamilie bor i tilst og de er rigtig glade for det! Min mand er vokset op derude.. Jeg sys også at det virker som et udemærket område.

Tak skal du have. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.