jeg var hos min læge den 19, jeg tabte et foster den 12 marts og er derfor ikke helt klar over hvornår min mens sku være der, men min læge som har så travlt

siger bare, vi skriver den sidste mens dag den 25 april, men jeg mener det er den 12 april, fordi jeg mener min mens kom den dato jeg tabte, forstår ikke hvorfor han ikke sender mig til en termins scanning, når jeg nu har tabt et og ikke ved hvor langt jeg er henne.. jeg vil jo ikke gå glip af nf scanningen...
nu har jeg taget sagen i ejen hånd og ringet til svangerskabsklinikken og sagt at min læge ikke har skrevet korekt på min vandrejornal, og det syntes de ikke var i orden at der ikke var gjort mere.. jeg er ingengang blevet mærket indeni for at han bare ku have en lille fornemmelse af hvor langt jeg er hennne..de har ingengang modtaget min vandrejornal efter en uge... det var de også forbavset over.syntes sku det er sløset af min læge.. det værste er at jeg lige er flyttet og har skiftet læge også får jeg sådan noget ,ihh.... men nu retter de heldigvis i min vandrejornal også vil jeg blive kaldt til scanning om en uges tid... det bliver så dejligt at få afvide hvor langt jeg er..
undskyld det meningsløse indlæg, havde bare lige brug for at dele det med nogen..
Anmeld