Fem dage over tid og stadig negativ test :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

890 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. april 2013

KittyCatta

Jeg havde testdag i fredag, det vil sige for fem dage siden. Stadig ingen mens og ingen positiv test. Er ved at blive sindsyg!  

Har de mest ømme bryster, helt seriøst min BH er ved at dræbe mig!, sådan nogle mærkelige niv nederst i maven og en begyndende kvalme. Tolker det som et godt tegn!  Har lovet mig selv ikke at teste før fredag morgen, men det er godt nok svært.

Er der andre der har prøvet at gå over tid, og alligevel stå med en positiv graviditetstest senere? Jeg håber virkelig at det sker, men ved ikke om jeg skal håbe mere? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

Juliekp

KittyCatta skriver:

Jeg havde testdag i fredag, det vil sige for fem dage siden. Stadig ingen mens og ingen positiv test. Er ved at blive sindsyg!  

Har de mest ømme bryster, helt seriøst min BH er ved at dræbe mig!, sådan nogle mærkelige niv nederst i maven og en begyndende kvalme. Tolker det som et godt tegn!  Har lovet mig selv ikke at teste før fredag morgen, men det er godt nok svært.

Er der andre der har prøvet at gå over tid, og alligevel stå med en positiv graviditetstest senere? Jeg håber virkelig at det sker, men ved ikke om jeg skal håbe mere? 

Min første graviditet kunne jeg først teste positivt 10+, så der kan godt gå noget tid... Vidste bare jeg var gravid, så kunne ikke forstå hvorfor den ekstra streg ikke ville dukke op. 

for at du snart får en positiv test!

Anmeld

3. april 2013

KittyCatta

Juliekp skriver:

Min første graviditet kunne jeg først teste positivt 10+, så der kan godt gå noget tid... Vidste bare jeg var gravid, så kunne ikke forstå hvorfor den ekstra streg ikke ville dukke op. 

for at du snart får en positiv test!

Hold da op..  Det var godt nok lang tiden uden positiv test.  Så lang tid håber jeg godt nok ikke der går..

Fik du taget blodprøve ved lægen inden testen blev positiv?

Anmeld

3. april 2013

Frk. Himmelblå

KittyCatta skriver:

Jeg TROR, jeg gik over tid, inden jeg kunne teste positivt.. Testede først positivt om onsdagen. - Havde skyggestreger over tid fra om fredagen... Pludselig en dag er der jo nok hormon....

Kunne overhovedet ikke teste posotivt på en test fra RFSU (Kvickly) , og de skriver ellers, at de måler selv bittesmå mængder HCG - også før testdag. My ass... Hrmffff...

Anmeld

3. april 2013

Frk. Himmelblå

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg TROR, jeg gik over tid, inden jeg kunne teste positivt.. Testede først positivt om onsdagen. - Havde skyggestreger over tid fra om fredagen... Pludselig en dag er der jo nok hormon....

Kunne overhovedet ikke teste posotivt på en test fra RFSU (Kvickly) , og de skriver ellers, at de måler selv bittesmå mængder HCG - også før testdag. My ass... Hrmffff...

Og forresten, tror måske, at jeg onsdag var 4+2 (evt. lidt mere, ved det endnu ikke..)

Anmeld

3. april 2013

Juliekp

KittyCatta skriver:

Hold da op..  Det var godt nok lang tiden uden positiv test.  Så lang tid håber jeg godt nok ikke der går..

Fik du taget blodprøve ved lægen inden testen blev positiv?

Nej det gjorde jeg ikke. 

Problemet var, at jeg var 15 år gammel, så skulle jo have en abort. Blev med med at gå til lægen, for vidste bare jeg var gravid, men han blev ved med at sige jeg ikke var. Endelig 10+ fandt vi ud af det ved en test hos lægen. Havde godt nok taget mange test før den blev positiv.. 

Anmeld

4. april 2013

mrhl

Jeg kunne først teste positivt 12 dage efter forventet mens. og det var først på 14. Og 15. Dagen den blev rigtig tydeigt positiv.

Anmeld

4. april 2013

M&J87

Jeg kunne først teste positiv 5+0, en meget svag streg nummer to!

Anmeld

4. april 2013

Benjamins'mor

Ja, jeg kunne først teste positivt 5+5.

Anmeld

4. april 2013

Benjamins'mor

Benjamins'mor skriver:

Ja, jeg kunne først teste positivt 5+5.

Og første graviditet kunne jeg først teste positivt i uge 11.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.