Endnu en til december gruppen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

278 visninger
4 svar
5 synes godt om
3. april 2013

Karla

Jeg synes der er en del der lige er blevet gravide og som har termin i december. Nu melder jeg mig også ind i den gruppe
Har siden fredag d. 22. marts testet positivt. Og er i dag 5+2 henne efter egen beregning og har en termin der hedder 2. december.
Jeg har det meget underligt med hele situationen.
Manden og jeg har forsøgt os siden september 2011. Jeg har haft en GUL i juni 2012, og en SA i septemper 2012 og en BIO i oktober 2012. Vi er egentlig blevet henvist til behandling, og marts måned har stået på flere undersøgelser og prøver med henblik på behandling, og så tester jeg positivt lige nu
synes det er meget surrealistisk, og tør ikke helt være glad endnu. Var ved lægen og få det bekræftet igår. Og har fået tid til 1. lægebesøg på næste fredag, og så skal jeg til en skanning forhåbentlig ugen efter igen, pga. den GUL jeg har haft.
Vi håber det er vores tur nu!

Og tillykke til alle andre der har testet positiv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

Babydrøm

Karla skriver:

Jeg synes der er en del der lige er blevet gravide og som har termin i december. Nu melder jeg mig også ind i den gruppe
Har siden fredag d. 22. marts testet positivt. Og er i dag 5+2 henne efter egen beregning og har en termin der hedder 2. december.
Manden og jeg har forsøgt os siden september 2011. Jeg har haft en GUL i juni 2012, og en SA i septemper 2012 og en BIO i oktober 2012. Vi er egentlig blevet henvist til behandling, og marts måned har stået på flere undersøgelser og prøver med henblik på behandling, og så tester jeg positivt lige nu
synes det er meget surrealistisk, og tør ikke helt være glad endnu. Var ved lægen og få det bekræftet igår. Og har fået tid til 1. lægebesøg på næste fredag, og så skal jeg til en skanning forhåbentlig ugen efter igen, pga. den GUL jeg har haft.

Stort tillykke  

Anmeld

3. april 2013

Frk. Himmelblå

Karla skriver:

TILLYKKE!!

Jeg tror nok, jeg har termin d. 2. december også!

Anmeld

3. april 2013

Karla

AnnL skriver:

Stort tillykke  

Tusind tak

Anmeld

3. april 2013

Karla

Frk. Himmelblå skriver:

TILLYKKE!!

Jeg tror nok, jeg har termin d. 2. december også!

Tusind tak
Og tillykke til dig også spændende om terminen bliver ved med at være den samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.