(november) Trang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. juni 2009

Pje

Jeg har fået den vildeste trang til jordbær - de sidste 2 dage har jeg fået jordbær mindst 3 gange dagligt  Min kæreste sagde igår da han kom hjem, hvor det dog dufter af jordbør, men ja havde også været ude og plukke. Skal jo have trangen dækket  Også det godt det er en sund trang.
Har I andre fået en trang til noget specielt?

Pia 21 + 4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

tumle81

Jeg ved ikke om man kan sige det er en decideret trang, men er helt pjattet med frisk frugt, jordbær, meloner, mango og lign...

Er også begyndt med koldt vand i køleskabet da jeg synes at jeg er blevet mere tørstig...

Ellers oplever jeg ikke det vilde, jo forresten  Er også temmelig pjattet med salt lakridser

Nyder ellers det gode vejr ...

Knus Kathrina 22+3

Anmeld

28. juni 2009

Pje

He he - ja det er heldigvis nogle sunde vaner / trang vi har fået os

Jeg er pt. ikke mere tørstig end tidligere - selvom jeg nok burde drille derefter. Har hørt det kunne mindste risikoen for at få væske i kroppen.

Jep nyder også det gode vejr  håber det bliver ved hele sommeren og især nu når vi går hjemme og er sygemeldt.

Pia 21 + 6

Anmeld

28. juni 2009

Cris

Jeg har ikke fået trang til noget especielt, men der skal være noget mad klart i køkkenet eller et eller andet at spise, for når jeg bliver sulten bliver jeg meeeget sulten. Det har jeg kun oplevet mens jeg er gravid. Noget der kommer der pludseligt og gør næsten ondt. Jeg skal skynde mig at spise noget.

Anmeld

28. juni 2009

AnneKH

Uha.. jeg har også fået lyst til jordbær! Heldigvis er det jo sommer, og når det er sommer.. så skal man jo fejre, at man kan få danske jordbær.. hihi... uhm!  Så er der selvfølelig saltlakrids.. uhm... og så til den mærkeligste - Dild!!! Jeg har haft lyst til dild de sidste par dage.. og det kan jo heldigvis bruges i alt mad! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.