Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
banana3 skriver: Ihh STORT tillykke med lillepigen
Ihh STORT tillykke med lillepigen
Tusinde Tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MariaKyedDK skriver: Tark jaaah så spændene troede 100 % det var en dreng
Tark jaaah så spændene troede 100 % det var en dreng
Og der kan man jo blive snydt - jeg troede 100% Hjale var en pige..
M (: skriver: Og der kan man jo blive snydt - jeg troede 100% Hjale var en pige..
Haha Ja det kan man nemlig hurtig blive men det er fantastisk, ikke mindst at se det kæmpe smil min kære mand kom med da han fik det afvide, han så STOLT ud og det samme med min dejlige søn, han blev rigtig glad for at høre han skal have en lillesøster
Tillykke:-)
29+4
Stort tillykke med den lille pige i maven
og hvor er det dejligt at er godt
MariaKyedDK skriver: SStStoStorJaaah jeg har, og alt Er som det skal være med både det ene og det andet OG vi skal have en lille pige Så en af hver -, og Manden min er simpelthen bare så lykkelig Og det er jeg Også og HUN vejer lige nu 303 g Måtte lige ud med GLÆDEN ! God dag til jer alle
SStStoStorJaaah jeg har, og alt Er som det skal være med både det ene og det andet OG vi skal have en lille pige
Så en af hver -, og Manden min er simpelthen bare så lykkelig Og det er jeg Også
og HUN vejer lige nu 303 g
Måtte lige ud med GLÆDEN !
God dag til jer alle
MariaKyedDK skriver: Haha Ja det kan man nemlig hurtig blive men det er fantastisk, ikke mindst at se det kæmpe smil min kære mand kom med da han fik det afvide, han så STOLT ud og det samme med min dejlige søn, han blev rigtig glad for at høre han skal have en lillesøster
Det er da også fantastisk med en af hver - håber jeg får lov at være lige så heldig!
MariaKyedDK skriver: Jaaah jeg har, og alt Er som det skal være med både det ene og det andet OG vi skal have en lille pige Så en af hver -, og Manden min er simpelthen bare så lykkelig Og det er jeg Også og HUN vejer lige nu 303 g Måtte lige ud med GLÆDEN ! God dag til jer alle
Jaaah jeg har, og alt Er som det skal være med både det ene og det andet OG vi skal have en lille pige
Lille-mor-93 skriver: Stoooort tillykke hvor dejligt for jer!
Stoooort tillykke hvor dejligt for jer!
Mange Tak ja det er skønt
M (: skriver: Det er da også fantastisk med en af hver - håber jeg får lov at være lige så heldig!
håber jeg i hvert fald også for dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128