Stadig rund - badedragt valg/strandtøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.002 visninger
9 svar
6 synes godt om
3. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg skal på ferie snart.....   glæder mig for vildt UNDTAGEN til badningen..... Vejer 87 kg og har strækmærker og ar på maven.. så bikini er udelukket.. Nogen som kan anbefale en god badedragt og noget "strandtøj" jeg kan hoppe i når jeg skal lege med den lille på stranden, men ikke vil flashe mine deller på maven og tykke ben alt for meget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

Anonym trådstarter

???? 

Anmeld

3. april 2013

Anonym trådstarter

4. april 2013

hautecouture

Umiddelbart ville jeg tro, at denne ville være optimal:  http://www.femina.dk/Mode/Garderoben/2011/05/1121-badedragter.aspx?img=3&tmb=0 

men den er sgu godt nok lidt pebret...

Tænker at denne måske har lidt a la samme effekt

http://www.zalando.dk/ulla-popken-badedragter-sort-up121l007-802.html

Og ellers synes jeg at disse "strandtunikaer" er ganske søde og meget bekvemme  

http://www.zalando.dk/seafolly-byron-kaftan-strand-accessories-hvid-s1921l03f-102.html

Anmeld

4. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Årh jeg ka ik lige anbefale noget bestemt, men tænker om du ik evt ku bruge en alm badedragt? ( det gør jeg ) også evt bruge et par løse shorts eller en sharon til at dække dig med, hvis du er genert. 

Øog ellers finde en løs kjole, du ka ha på stranden. 

Sidste mulighed ku også være bare at være ligeglad, der er alligevel ik nogen der kigger ( Det er det jeg bilder mig selv ind 

Håber i får en rigtig god ferie! Vh stine

Anmeld

4. april 2013

BellaCiinea

Anonym skriver:

Jeg skal på ferie snart.....   glæder mig for vildt UNDTAGEN til badningen..... Vejer 87 kg og har strækmærker og ar på maven.. så bikini er udelukket.. Nogen som kan anbefale en god badedragt og noget "strandtøj" jeg kan hoppe i når jeg skal lege med den lille på stranden, men ikke vil flashe mine deller på maven og tykke ben alt for meget 

Jeg vejer selv 89kg (har de seneste par måneder smidt 15kg).

Men men.. jeg springer sgu ud i en bikini... Har dog haft mine betænksomheder. Og tænker at jeg da nok også køber en badedragt. 

Men vil gerne ha lidt kulør Og skal til egypten i uge 27.. såååh..

Ja.. springer i en bikini

Held og lykke med dit valg

Anmeld

4. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
IsabellaCiinea skriver:

Jeg vejer selv 89kg (har de seneste par måneder smidt 15kg).

Men men.. jeg springer sgu ud i en bikini... Har dog haft mine betænksomheder. Og tænker at jeg da nok også køber en badedragt. 

Men vil gerne ha lidt kulør Og skal til egypten i uge 27.. såååh..

Ja.. springer i en bikini

Held og lykke med dit valg

DetDett syntes jeg lyder som en god plan!  Vh stine

Anmeld

5. april 2013

Dididid

Anonym skriver:

Prøv og gå ind på ellos de har nogle rigtig flotte bikinier hvor man ikke kan se maven og flotte bade dragter

Anmeld

5. april 2013

Købmagerkonen

Anonym skriver:

Her er lige nogle forslag:

Asos sort badedragt

Evans blå retro

Evans sort badedragt

Evans sort badedragt

Evans sort badedragt (Miraclesuit)

Evans har også andre badedragter end disse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.