Pral pral pral...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2009

Betina88

Hold da op , hvor er det flot ..

Super godt gået ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

Sujan

For helvede det er flot. jeg kæmper selv med vægten i øjeblikket. Har fjernet alt sodavand og slik fra min kost. Motionere 1-3 gange om ugen. Men der sker ikke det vilde med vægten. Men har fået det meget bedre og har meget overskud, så går nok. Vægten skla nok komme på et tidspunkt

MEN 15 KG... Pral alt det du vil og hele tiden....

Anmeld

26. juni 2009

Honningblomst

Marie...hvor er du bare smuk og det billede af dig i kjolen med den lille i hånden, det er da bare det bedste billede jeg længe har set...tillykke igen medd et flotte vægttab og du har ret...der er ingen undskyldning og ingen hokuspokus ved at tabe sig, det er bare at tage beslutningen og vælge det sunde liv-smiler
Knus Eva...som har tabt 1½ kg nu...skal bare af med 800g til tirsdag, så er jeg klar..

Anmeld

26. juni 2009

Mira0911

Hvor er det bare flot... Tillykke...

Anmeld

26. juni 2009

Diana...

ivfmarie skriver:

Tak for ros. Jeg har fundet et før og efter billede - taler da for sig selv.

Jeg har gjort det med sund mad i små portioner, og masser af motion... overvejende løb og wii.

Der er ingen undskyldning.. Det kan sagtens lade sig gøre at at føre en sund livsstil selv om man har fuldtidsjob og to små unger - OG en hobby der tager meget tid.

Kom nu, alle I der sidder og drømmer om at smide nogen kilo - gør det, for fanden... bank i bordet og gå igang!

Tak for dette indlæg da jeg selv er faldet lidt af på den men da jeg så de billeder jamen for h..... da du ser jo pisse godt ud   Stort tillykke med tabet det super flot. 

Knus Diana  der er lidt misundelig og helt klart skal op på hesten igen så jeg takker 

Anmeld

28. juni 2009

Susan1978

Du får altså også en  her...

og et mega tillykke...

Jeg synes jo stadig du er mega sej..

Anmeld

28. juni 2009

Englebisse

Vil også smide en hilsen om et stort tillykke med dit vægttab. Du ser bare super godt og dejlig sund....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.