Nogen der har prøvet......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. april 2013

Anonym trådstarter

at være kortere henne end først antaget?
Var til en tidlig scanning igår, hvor jeg ifølge beregning skulle være 7+3. Blev scannet indvendigt, og det blev bekræftet at der var en graviditet. Der var bare ikke noget foster at se.
Der var blommesæk og fostersæk, eller hvad det alt sammen hedder, og alt sad som det skulle..... Så damen mente at jeg kun var 4-5 uger henne. Hvilket er helt fint! Forstår det bare ikke.
Min sidste mens. første dag var d. 9 februar.

Til gengæld måtte jeg gå i hvert fald 14 dage over tid før jeg kunne teste positiv, hvilket undrede mig meget. Men det ville måske passe meget godt med at ÆL så har ligget senere og jeg derfor kun er de der 4-5 uger henne nu?

Nogle erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

bettelh

Ja jeg prøvede det samme da jeg fandt ud af jeg var gravid. i følge min sidste mens var jeg lidt over en uge længere henne end jeg er. de kunne ikk se noget ved min føreste scanning. 

Anmeld

3. april 2013

MorDk

Ja min læge skønnede mig til 10+ og da jeg kom til NF scanning... ja der var jeg kun 6+ sååå det var lidt en NEDTUR (for en kort stund) MEN jeg fik en dejlig skøn pige ud af det i sidste ende... *S*

Anmeld

3. april 2013

Mokka

Jeg var også til en tidlig scanning, hvor jeg blev rykket 10 dage tilbage. Jeg har altid haft en meget kort cyklus og ifølge min beregning, ja så skulle jeg have testet positiv 1 dag eller to FØR ægløsning  Men til NF scanningen blev jeg rykket frem igen...

Når man scanner noget som er så småt endnu, skal der ikke mange afvigelser til i både mål, men også der hvor man "fanger og fryser" billedet man måler på, før at tallene kan ændre sig markant.

Anmeld

3. april 2013

Anonym trådstarter

Okay. Så det lyder altså til at alt håb ikke er ude endnu
Der skal ikke særlig meget til før jeg tænker død og ødelæggelse!
Er virkelig bange for at et eller andet skal gå galt. Men tror og håber på det bedste...

Anmeld

3. april 2013

MIWULA

Da vi kom til nf var jeg kun i uge 8 havde heller ikk haft mens i 2 måneder. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.