Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LilleChelle skriver: Ja, jeg synes heller ikke det er lang tid siden jeg lå på fødegangen.
Ja, jeg synes heller ikke det er lang tid siden jeg lå på fødegangen.
det er vildt man kan miste tidsfornemmelsen så meget...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gittemor09 skriver: det er vildt man kan miste tidsfornemmelsen så meget...
Ja, det er forfærdeligt.
Ja, det var det jeg tænkte der nok kunne ske - Og så sidder jeg her og tænker, hvorfor man ikke hvis man har søskendefordel automatisk bliver sat højere op på listen.
Ja, det var det jeg tænkte der nok kunne ske
- Og så sidder jeg her og tænker, hvorfor man ikke hvis man har søskendefordel automatisk bliver sat højere op på listen.
Ja ... godt spørgmsål...?!
LilleChelle skriver: Ja, så blev vores 'lille' Mathias 5 måneder. Jeg syntes tiden går alt for stærkt, og inden jeg får set mig om, skal han starte i vuggestue Han var 72 cm. lang, og 8 kg. på hans 5 måneders dag (52 cm. og 3875 g. ved fødslen) Han stortrives, spiser grød/mos 3 gange om dagen, og ammes udover det. Kan næsten sidde selv, men mener dog ikke han skal trille endnu :p Han vil hellere træne mavemusklerne ved at prøve at komme op at sidde
Ja, så blev vores 'lille' Mathias 5 måneder. Jeg syntes tiden går alt for stærkt, og inden jeg får set mig om, skal han starte i vuggestue
Han var 72 cm. lang, og 8 kg. på hans 5 måneders dag (52 cm. og 3875 g. ved fødslen)
Han stortrives, spiser grød/mos 3 gange om dagen, og ammes udover det. Kan næsten sidde selv, men mener dog ikke han skal trille endnu :p Han vil hellere træne mavemusklerne ved at prøve at komme op at sidde
Hvor er han sød
MorDk skriver: Ja ... godt spørgmsål...?!
Jah, det virker lidt underligt.
AnnL skriver: Hvor er han sød
Tusind tak jeg er også vildt stolt af ham.
LilleChelle skriver: Tusind tak jeg er også vildt stolt af ham.
Kan jeg godt forstå
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128