Decemberbaby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2013

CrisS

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

Stort Tillykke til dig også

-

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

Mami_Ravn

Venter mig også. jeg er pt 6+1 og iflg terminberegneren herinde har jeg termin 10 december..håber jeg føder til tiden, da det er dagen før min egen fødselsdag  

Jeg har ikke de store gener, en smule humørsvingninger og lidt kvalme..

Det værste er at kæresten og jeg skændes hele tiden efter vi fandt ud af det. Før vi fandt ud af jeg var gravid, var vi som nyforelskede..ret så træls

Anmeld

17. april 2013

Diana2013

Mami_Ravn skriver:

Venter mig også. jeg er pt 6+1 og iflg terminberegneren herinde har jeg termin 10 december..håber jeg føder til tiden, da det er dagen før min egen fødselsdag  

Jeg har ikke de store gener, en smule humørsvingninger og lidt kvalme..

Det værste er at kæresten og jeg skændes hele tiden efter vi fandt ud af det. Før vi fandt ud af jeg var gravid, var vi som nyforelskede..ret så træls

puha det må da være hårdt, hvad skændes i over ? håber i finder ud af det

Anmeld

17. april 2013

Mami_Ravn

DianaBaastrup skriver:

puha det må da være hårdt, hvad skændes i over ? håber i finder ud af det

Jamen, hvad skændes vi ikke over..han vrisser rigtig tit og tager ting meget nært. Har talt med ham om hvordan min krop ændrer sig både indeni og udenpå, men det er som om han slet ikke kan sætte sig ind i det og slet ikke er i stand til at se udover hans egne behov. De par gange jeg har prøvet at tale med ham om det kan han enten ikke sætte følelser på hans tanker, eller så har han det bare "fint"

Super frustrerende at kunne mærke der er noget galt men ik vide hvad  

Frygter at hvis vi ikke får styr på det nu, bliver de her 9 måneder et helvede og det samme gør det når bebs kommer 

Anmeld

18. april 2013

micha87

øv lyder træls, men bare rolig, det er ret normalt, i min første graviditet, havde mig og min mand det også såan, vi kyssede, krammede eller nussede ikke i 9 måneder, men så snart jeg fødte, blev alting som det var før, vildt dejligt  

Anmeld

22. april 2013

Mami_Ravn

micha87 skriver:

øv lyder træls, men bare rolig, det er ret normalt, i min første graviditet, havde mig og min mand det også såan, vi kyssede, krammede eller nussede ikke i 9 måneder, men så snart jeg fødte, blev alting som det var før, vildt dejligt  

Det er godt at høre. Det går også fremad pt. vi fik talt tingene igennem og det tyder på han er ret så bange for om han bliver en god nok far osv. så derfor har han været ret stresset og kort for hovedet. Men savner stadig tætheden som vi havde før jeg blev gravid.

Håber det kommer igen.

Anmeld

21. maj 2013

Maja88

Havde slet ikke set det her.... Tillykke

Anmeld

21. maj 2013

Guldet

Maja88 skriver:

Havde slet ikke set det her.... Tillykke

Hihi - har også lavet mit navn om - så jeg var lidt mere anonymt 

Anmeld

21. maj 2013

Maja88

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

Hihi - har også lavet mit navn om - så jeg var lidt mere anonymt 

Du er stadig markeret rød ved mig. Så vidste godt det var dig

Anmeld

21. maj 2013

Guldet

Maja88 skriver:

Du er stadig markeret rød ved mig. Så vidste godt det var dig

Oki hihi - men måske ser man det ikke, når jeg skriver herinde i terminsgruppen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.