Hjælp til tør hoste..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.400 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. april 2013

Den lykkelige

Ej jeg har den mest irriterende tørre hoste.. Hoster KONSTANT  
Sådan som kriller.. bliver værre når jeg snakker.. Har hostet hele natten og ikke fået meget søvn.. har prøvet piller mod tør hoste, hoste saft, hæve hovedgærde, halspastiller osv osv osv.. 
Nogen som har nogle erfaringer med hvordan man kan afhjælpe det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

Mom2

Den lykkelige skriver:

Ej jeg har den mest irriterende tørre hoste.. Hoster KONSTANT  
Sådan som kriller.. bliver værre når jeg snakker.. Har hostet hele natten og ikke fået meget søvn.. har prøvet piller mod tør hoste, hoste saft, hæve hovedgærde, halspastiller osv osv osv.. 
Nogen som har nogle erfaringer med hvordan man kan afhjælpe det?

Masser af væske når man har tør hoste, det står ikke på listen over ting der er prøvet .. Håber det virker

Anmeld

3. april 2013

Den lykkelige

Christina88 skriver:

Masser af væske når man har tør hoste, det står ikke på listen over ting der er prøvet .. Håber det virker

Ok tak.. drikker masser af te.. 

Anmeld

3. april 2013

Mom2

Den lykkelige skriver:

Ok tak.. drikker masser af te.. 

Masser af vand skal der til

Anmeld

3. april 2013

Mother-love

Hvilken hostesaft har brugt? For du skal bruge den fra apoteket som lægger låg på hosten. Ikke de der slimløsne for det gør det værre. Ellers kan du ringe til din læge og bede om noget hostesaft. Det er nemlig heftige sager som virkelig hjælper.
Jeg plejer når jeg får tør hoste. Om dagen bruger jeg slimløsne inden jeg går iseng bruger jeg hostesaften so. Lægger låg på hosten. Så plejer det at være til at holde ud.

Anmeld

3. april 2013

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Det eneste der hjælper på mig(men det gør det til gengæld også rigtig godt!)er at tage en gul gajol og ligge og sutte på.Så falder jeg i søvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.