Kan I mærke liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.156 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. april 2013

MorEllen

Hello mødre!

Nu er jeg 17+4, og i snart 2 uger har jeg kunnet mærke den lille tumle rundt i maven (jeg er 2. gangs fødende). Det er rigtig sjovt Jeg synes der er ret meget liv der inde, og har begynt at fantasere om at det må være tvillinger... Tænk om...! Vi skal til scanning om en uge, så da får vi se.. Synes også min livmoder virker støre denne gang, men det kan vel også skyldes at det er 2. graviditet.

Håber I og maverne har det godt der ude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

HoltSchmidt

MyLille skriver:

Hello mødre!

Nu er jeg 17+4, og i snart 2 uger har jeg kunnet mærke den lille tumle rundt i maven (jeg er 2. gangs fødende). Det er rigtig sjovt Jeg synes der er ret meget liv der inde, og har begynt at fantasere om at det må være tvillinger... Tænk om...! Vi skal til scanning om en uge, så da får vi se.. Synes også min livmoder virker støre denne gang, men det kan vel også skyldes at det er 2. graviditet.

Håber I og maverne har det godt der ude

ja har de sidste 2-3 ugen kunnet mærke liv. I begyndelsen var det kun når jeg sad foroverbøjet, men nu er det mere eller mindre konstant

Føler mini er knap så aktiv som storebror, men aktiv nok

Anmeld

3. april 2013

Xolia

Jeg har i et par uger synes jeg kan mærke en "boble" der vender rundt af og til - mest om aftenen når jeg ligger i sengen... men om det er den lille kan jeg ikke helt vurdere...

Glæder mig dog til at far og storbror og storesøster kan mærke den lille sparke

Xolia - 15+3

Anmeld

3. april 2013

Mette25

Hej piger. Hvor er i heldige. Må være fordi i er 2 gangs gravide. Jeg kan ikke mærke liv endnu. Det er mit første barn. Jeg er 17 plus 5 . Og er ved at være ret utålmodig

Anmeld

3. april 2013

Putte8283

Jeg kan intet mærke endnu, er også førstegangsfødende og kun 16+5 men det kommer nok i løbet af et par uger.

Var dog til første jordemoderbesøg i går og der hørte vi hjertelyden så alt er fint

Anmeld

3. april 2013

Maja88

Mette25 skriver:

Hej piger. Hvor er i heldige. Må være fordi i er 2 gangs gravide. Jeg kan ikke mærke liv endnu. Det er mit første barn. Jeg er 17 plus 5 . Og er ved at være ret utålmodig

jeg er 2. gangs og 15+1 i dag og kan ikke mærke noget...

ved min første mærkede jeg liv hver dag fra 15+4..

Anmeld

3. april 2013

Clisolka

Uhhh ja, jeg har ca i 1½ uges tid kunne mærke lillefisen - nogle dage mere end andre  Jeg er i dag 16+3 

Anmeld

11. april 2013

FrkDitte

Jeg er 18+3 og ved ikke om det jeg mærker er bobler i tarmene eller den lille alien der spjætter...synes det er meget svært at vurdere..

Ved i hvor lang tid der går fra i mærkede liv til man kunne mærke det udenpå?

D.

Anmeld

12. april 2013

sofiell89

Jeg har kunne mærke liv i mange uger, og har enkelte aftener den sidste uge mærket det udenpå :-) er 18+5

Anmeld

12. april 2013

Frejsmor

Jeg har kunnet mærke liv i en lille uges tid, hvis jeg sidder foroverbøjet, det er mit andet barn og jeg er i dag 16+1..

Med min første, mærkede jeg først liv til MD-scanningen da jeg var 19+

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.