Grød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.145 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. april 2013

Miss BananaHammock

Er I startet på grød?

Alexander er startede i går - lidt før da han begyndt at være super sulten om natten og han var bare super klar. Åbnede munden, og synkede allerede ved første ske. Godt nok kun lidt hver gang, men nok til at han spiste noget
Er dog ikke helt sikker på at han forstod hvad der skete

Vi er startet med majsgrød, med MME og en lille bitte smule sveske/pæremos.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

Miss BananaHammock

fejl

Anmeld

4. april 2013

Astrid P

Vi er slet ikke startet endnu, og jeg tror først vi starter efter næste SP-besøg som ligger i slutningen af måneden. Daimi trives fint på min mælk, og jeg har har masser... nok til at jeg kan malke ud, så farmand kan give hende flaske når jeg er udenbys. Men hun begynder at vise stor interesse for, hvad jeg putter i munden. Både når jeg drikker og når jeg spiser følger hun meget koncentreret med i, hvad det er der sker.

Anmeld

4. april 2013

Miss BananaHammock

Astrid P skriver:

Vi er slet ikke startet endnu, og jeg tror først vi starter efter næste SP-besøg som ligger i slutningen af måneden. Daimi trives fint på min mælk, og jeg har har masser... nok til at jeg kan malke ud, så farmand kan give hende flaske når jeg er udenbys. Men hun begynder at vise stor interesse for, hvad jeg putter i munden. Både når jeg drikker og når jeg spiser følger hun meget koncentreret med i, hvad det er der sker.

Der er jo heller ingen grund til at skynde sig. Men lyder som om at hun nok skal være klar når det er og have interesse for det.

Anmeld

17. april 2013

frk andreasen

vi er i fuld gang hun var osse begyndt at vågne mere
hun elsker det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.