Vågner om natten, efter opstart på grød :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.285 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. april 2013

Nolle

Min søn på 6 mdr. er begyndt at vågn natten ca klokken 00 og 0030 . Han pejler at sove fra imellen 19 og 20 til ca 0530, men efter vi startet på grød vågner han, og han sover igen efter han har fået noget mere mad.. 

Han sover faktisk utrolig dårligt efter opstart på grød.. 

Så vi lige høre om dwt normalt efter opstart på grød de vågner mere om natten. Hvis ikke om i har et tricks jeg må høre. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

katrine26

Hej. Kan ikke huske om min søn gjorde det. Men et råd kunne være at i giver ham en drømmeflaske ved en 22-23 tiden eller før vis i går i seng før det. Katrine26. 

Anmeld

3. april 2013

AlberteSophie

Nolle skriver:

Min søn på 6 mdr. er begyndt at vågn natten ca klokken 00 og 0030 . Han pejler at sove fra imellen 19 og 20 til ca 0530, men efter vi startet på grød vågner han, og han sover igen efter han har fået noget mere mad.. 

Han sover faktisk utrolig dårligt efter opstart på grød.. 

Så vi lige høre om dwt normalt efter opstart på grød de vågner mere om natten. Hvis ikke om i har et tricks jeg må høre. 

Hvad tid får han skemad?

alberte startet da hun var 4 mdr, og gjorte faktisk det samme vi ga hende derfor ikke skemad efter 17-17.30 da hendes mave arbejdede som en sindsyg om natten. - det hjalp, og hun vågner faktisk ikke mere. Bliver puttet 19.30 og vågner kl 6

Anmeld

3. april 2013

Nolle

AlberteSophie skriver:

Hvad tid får han skemad?

alberte startet da hun var 4 mdr, og gjorte faktisk det samme vi ga hende derfor ikke skemad efter 17-17.30 da hendes mave arbejdede som en sindsyg om natten. - det hjalp, og hun vågner faktisk ikke mere. Bliver puttet 19.30 og vågner kl 6

Han får aftensmad sammen med os så ca klokken 18 .. 

Kan være jeg skal prøve tidligere 

Anmeld

3. april 2013

AlberteSophie

Nolle skriver:

Han får aftensmad sammen med os så ca klokken 18 .. 

Kan være jeg skal prøve tidligere 

Det er ihvertfald forsøget værd?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.