Hej søde september kvinder

Nu hvor jeg er blevet single "for good", så er det noget af det værste i verden... Det føles som om min krop og mit hjerte skriger efter et lille barn mere, jeg har længe haft lyst, men vil ikke sætte børn i verden, hvor jeg ved, at mor og far ikke er sammen når den/de kommer og derfor være skilsmisse barn fra start, så dette indlæg er ren og skær for at komme ud med mine kære føleser

Ikke nok med, at jeg ønsker et barn mere (og sagtens vil kunne tage vare for det, bare så det er på plads), så gør Anastasia det ikke nemmere, hun er hvad jeg kalder storesøster klar. Hun fik en kusine d 3. Marts og hun elsker hende allerede, hun vil rigtig gerne ligge hende i dukkevognen og gå ture med hende og når hun for nej, så henter hun bare en dukke, hun har holdt hende en gang og det gik super godt. Vigtigst er det dog, at hun slet ikke er jaloux når jeg holder hende, Anastasia vil bare gerne lige nusse hende lidt i ny og næ, det er kun når Anastasia falder at hun kræver mig, hvilket jo er helt fair. Ja der er masser af små ting som bare gør, at jeg føler hun er klar og når jeg selv er klar, ja så mangler der bare en far, ih altså, nogle gange tænker jeg også, at samarbejdet mellem mig og Anastasias far bare er så godt og han er virkelig en super far, så tanken har strejfet mig, at vi bare skulle få en mere sammen, desperate tider, hehe. Men har brug for at stå helt på egne ben og finde min nye plads i livet, måske der er en derude som venter på mig og Anastasia og vi for en masse lækre børn sammen, det er heldigt jeg kun er 22, det betyder masser af tidntil at finde ham

Er jeg den eneste med det kære problem - skrukhed? Hvad har i andre i tankerne, jer der ikke allerede er gravide (og nej, er da slet ikke jaloux på jer gravide)? Ja, hvordan går det med jer andre og det at være skruk?
Kæmpe kram herfra.
Til sidst, et billede af Anastasia og hendes kusine, den ene 18 måneder, den anden 18 dage og de var så tæt på lige store ved fødselen som de kunne være - 3160 g og 51 cm/3060 og 51 cm, vildt en forskel.