Tulle83 skriver:
Ja, det er der jo ikke noget at sige til. De små tarme skal lige følge med og i gang 
Er det en sød SP i har fået? V havde vores på besøg i onsdags, og hun kommer igen på onsdag. Hun er rigtig sød og kommer med gode tips.
Hvor længe havde i egentlig Hjalte i badekar første gang? Tror snart det er på tide at Bertram skal prøve det 
Ja, og de er nok lidt længere om det, når han lige er lidt for tidligt på den.. De siger jo, at vi skal korrigere ham med en lille måned - og hvis det passer, så er han jo kun 1 uge i stedet for 1 måned imorgen..
Hm, hun er sød nok, jeg er ikke sådan ellevild med hende, men tror nok det skal fungere (: Skønt, når de kommer med tips. Vi har også fået en del, og det er rart nok at have nogle ting man kan prøve af, inden det hele spidser til..
Hm, jeg ved faktisk ikke, hvor længe det var, men tror det var et kvarters tid.. Det var indtil jeg kunne mærke at vandet begyndte at "blive koldt" - det var nok faldet fra ca. 37 til 30 grader eller lignende..
God fornøjelse, det er sååå hyggeligt, men hav et (radiator) lunt håndklæde klart, det er smadder koldt for den lille mand at komme op af vandet, så han kan blive ret sur, hvis ikke han hurtigt bliver svøbt! (:
Anmeld