Hvad kan jeg tage på til den her kjole?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2013

L&V

AalborgPigen skriver:

HIhi .. Jeg ville gerne komme.. Men det er sååå sent..

Ja det er du nok nødt til 

Fis med dig der er lys på sådan en up har jeg hørt

Jamen så må jeg jo se om jeg kan finde et spejl der kan indeholde hele mit korpus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

Muffin_girl

Månsson skriver:

Fis med dig der er lys på sådan en up har jeg hørt

Jamen så må jeg jo se om jeg kan finde et spejl der kan indeholde hele mit korpus

Jamen jeg har jo ingen kørekort! Arrrhhhh.....

Netbank virker ikke.. PANIK! Hvis kjolen ikke er der imorgen, så får jeg et FLIP!! 

PJAT .. Der kan det sagtens

Anmeld

2. april 2013

L&V

AalborgPigen skriver:

Jamen jeg har jo ingen kørekort! Arrrhhhh.....

Netbank virker ikke.. PANIK! Hvis kjolen ikke er der imorgen, så får jeg et FLIP!! 

PJAT .. Der kan det sagtens

Nå for katten ja så kan der jo selvfølgelig være nok så meget lys på up'en for for hulen hvor er der langt at skubbe den

Åh men er det ik bare så typisk altså.. Mon ik den stadig er der imorgen, ellers er de nogle slupperter

Anmeld

2. april 2013

Muffin_girl

Månsson skriver:

Nå for katten ja så kan der jo selvfølgelig være nok så meget lys på up'en for for hulen hvor er der langt at skubbe den

Åh men er det ik bare så typisk altså.. Mon ik den stadig er der imorgen, ellers er de nogle slupperter

Jaaa det er vist liiiiiige langt nok.. Det kan jeg ikke holde til, men min gamle krop..

Jeg venter spændt og håber det snart virker  

Ja så slår jeg dem

Anmeld

2. april 2013

L&V

AalborgPigen skriver:

Jaaa det er vist liiiiiige langt nok.. Det kan jeg ikke holde til, men min gamle krop..

Jeg venter spændt og håber det snart virker  

Ja så slår jeg dem

Vold løser alt Nu vil mig og det mullerøven i maven hoppe til køjs jeg ska vågne om 3½ time hvis alt er som det plejer

Anmeld

2. april 2013

Youngster

Da kjolen er meget pæn og sød, ville jeg helt sikkert tage en sort læderjakke på og en stor halskæde, for at bryde det lidt Feminint og råt ! 

Anmeld

2. april 2013

Muffin_girl

Månsson skriver:

Vold løser alt Nu vil mig og det mullerøven i maven hoppe til køjs jeg ska vågne om 3½ time hvis alt er som det plejer

THE DRESS IS MINE !!!!!!!!!!!!!! MUahhahah ..  

Ja vold må være løsningen.. Om 3 ½ time.. Hvorfor dog det ?!!!

Anmeld

2. april 2013

Muffin_girl

Youngster skriver:

Da kjolen er meget pæn og sød, ville jeg helt sikkert tage en sort læderjakke på og en stor halskæde, for at bryde det lidt Feminint og råt ! 

Sådan en læderjakke har jeg ikke.. Kan være jeg skal kigge på.. Det skal heller ikke blive for dyrt..  

Håber ikke jeg ligner en flodhest i kjolen.. 

Anmeld

2. april 2013

L&V

AalborgPigen skriver:

THE DRESS IS MINE !!!!!!!!!!!!!! MUahhahah ..  

Ja vold må være løsningen.. Om 3 ½ time.. Hvorfor dog det ?!!!

Fedt fedt fedt.. Præcis..

Jamen mit indre ur mener ik jeg har brug for mere søvn så vågner konsekvent der men det er noget fis for jeg er røv træt

Anmeld

2. april 2013

Youngster

AalborgPigen skriver:

Sådan en læderjakke har jeg ikke.. Kan være jeg skal kigge på.. Det skal heller ikke blive for dyrt..  

Håber ikke jeg ligner en flodhest i kjolen.. 

Jeg er ret sikker på, at jeg har set nogle pæne i H&M, også til en rimlig pris Og de kan jo bruges til nærmest alt ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.