For tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. juni 2009

Ox.

Hej tøser!

Nå, den har sikkert været oppe mange gange før, men jeg er i mit dovne hjørne og gider ikke bladre siderne igennem *GG*

Jeg er nu 35+1 og er så småt begyndt at tænke over at pakke taske til sygehuset, er det for tidligt?

Og skulle i eventuelt have nogle gode råd til hvad jeg kunne tage med, har tjekket diverse lister, men man kan jo aldrig vide om i har været udefor nogle ting hvor i har manglet et eller andet?

Knus Sussie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2009

Nemesis

hehehe nææ her skal den sørme pakkes tidligt..sidst fødte jeg 34+4..første gang ligeså...så pak du tasken med lidt babytøj, og andet der kan holde sig..fx kiks, bind, og så lav evt. et "hjørne" med de ting du stadig bruger med gerne vil have med, såsom dine papirer, kamera, osv.

:-) Sisse

Anmeld

25. juni 2009

Ox.

ladydan1 skriver:

hehehe nææ her skal den sørme pakkes tidligt..sidst fødte jeg 34+4..første gang ligeså...så pak du tasken med lidt babytøj, og andet der kan holde sig..fx kiks, bind, og så lav evt. et "hjørne" med de ting du stadig bruger med gerne vil have med, såsom dine papirer, kamera, osv.

:-) Sisse

Ok, tak for det

Anmeld

25. juni 2009

TbCp

Min taske blev pakket da jeg var i uge 28, der røg jeg nemlig på sygehuset da de var bange for jeg var ved at føde- Så da vi kom hjem skyndte jeg mig at pakke den
Jeg fødte i 35+2 så var glad for det var på plads.

Jeg fik pakket det vigtigste, men da jeg lå derude i  2uger endte det alligevel med at min mand kom med en masse andet.

Men vil sige de store Tena-bind er vigtige, almindelige bind holder bare ikke de første dage. Og så ammeindlæg. Jeg måtte skifte natskjorte 1 eller 2 gange hver nat fordi jeg bare løb over

Anmeld

25. juni 2009

Ox.

Ah okay, jamen så kan det da godt være jeg hellere må få pakket lidt, man kan aldrig vide jo!

Glæder mig bare sådan til hun kommer ..

Anmeld

25. juni 2009

A.

ja den taske jeg kun ikke ta´mig sammen til pakke den...
jeg haft ikke så meget med..haft 2 sæt tøj til baby,toiletsager,en par bukser,en bluse og 2 topper undertøj,kamera,tro ikke at jeg haft mere

du skal jo føde på kolding sygehuset og der har de håndklæder og alt andet også bleer til den lille så pak nu ikke så meget og glæd dig..jeg synes at personal osv var bare så søde der..

Anmeld

25. juni 2009

Lise

Jeg fik aldrig pakket den berømte taske - tænkte at jeg skulle gå i hvert fald til efter termin, så jeg havde god tid - også fordi jeg sikkert skulle bruge 12 timer derhjemme inden jeg skulle på hospitalet. Fødslen gik pludselig igang 38+2, og indenfor en halv time havde jeg veer med 1½ minuts mellemrum, og så fik vi ellers travlt med at finde de vigtigste ting, og så ellers bare ud af døren. Min kæreste kørte hjem efter de ting jeg manglede dagen efter, så det var ikke noget problem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.